English

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد:

رونمایی از محصولات جدید دفاعی جمهوری اسلامی ایران در هفته دفاع مقدس

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برنامه های مختلفی برای هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده است که از جمله آن می‌توان به رونمایی از محصولات جدید دفاعی جمهوری اسلامی ایران در هفته دفاع مقدس اشاره کرد.

رونمایی از محصولات جدید دفاعی جمهوری اسلامی ایران در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، سردار بهمن کارگر رییس  در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های هفته دفاع مقدس سال جاری با شعار  در راه فتح قله ایم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اولین روز هفته دفاع مقدس  ۳۱ شهریور بوده و برنامه ها تا هفتم مهر ادامه خواهد یافت، افزود: مجموعه برنامه هایی که در این هفته پیش بینی شده هزارو ۲۰۰ برنامه در قالب ۵ هزارو ۶۰۰ فعالیت بوده که در سازمان های کشوری و لشکری انجام می‌شود.

سردار کارگر با اشاره به اینکه برنامه عمومی  مختلفی برنامه ریزی شده  است، بیان کرد: تکریم و تجلیل از  خانواده شهدا و ایثار گران ، برگزاری شب شعر و خاطره که در مدارس، مساجد و دانشگاه ها پیش بینی شده از جمله برنامه های این هفته است.

 

بیشتر بخوانید:

نشست خبری رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

 

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خصوص هدف برگزاری برنامه های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: هدف اصلی برگزاری جشن پیروزی است .

وی در خصوص تولیدات هنری با موضوع دفاع مقدس، تصریح کرد: در سال های اخیر تولیدات هنری در این حوزه افزایش پیدا کرد و در برنامه  هفتم توسعه  صدا و سیما  و وزارت فرهنگ و ارشاد ملزم گردیدند ۲۰ درصد از محصولات خود را در خصوص دفاع مقدس و مقاومت انجام دهند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با عنوان اینکه عملیات وعده صادق مطلع مهمی است  که باید  تاثیر آن بازگو شود، خاطرنشان کرد:  این حمله در تاریخ بی مانند بود و بیانگر این است که این حمله با  بهره گیری از ظرفیت ها و قابلیت های دفاع مقدس صورت گرفته  است.

سردار کارگر با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل و مشکلاتی که در حال حاضر در کشور با آن روبرو هستیم  از مسیر فرهنگ دفاع قابل حل است، خاطرنشان کرد: با برنامه های فرهنگی صورت گرفته انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در نسل های جدید به خوبی صورت گرفته و شاهد حضور موثر و پیشران این افراد در حرکت های جهادی و اردوهای راهیان نور هستیم.

وی با اشاره به اینکه  برای هریک از روز های هفته دفاع مقدس عناوینی انتخاب شده است، افزود:  این عناوین شامل پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت ، وحدت ملی،  معنویت، زنان، خانواده  ، سلامت، شهیدان،  جانبازان، آزادگان ، صلابت و فخرآفرینی ، دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف، سربازان، ولایتمداری، بصیرت،دشمنشناسی و استکبارستیزی، نیروهای مسلح، بسیجیان، جهادگران ، روحانیت، عشایر، روستائیان و پیشمرگان  کرد مسلمان و فرماندهان، عزتمداران، حماسه  آفرینان می شود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: از 477 برنامه ستادهای گرامیداشت مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت 400 برنامه در ستاد های شهرستانی، 31مورد در ستادهای استانی، 28 وزارتخانه و سازمانهای دولتی و 18 برنامه نیز مربوط به نیروهای مسلح است.

سردار کارگر در خصوص برنامه های شاخص این هفته عنوان کرد: از جمله برنامه های تدوین شده می توان به برگزاری پنجمین آیین تجلیل و تکریم سراسری از یک میلیون بانوی ایثارگر دفاع مقدس و مقاومت در محضر رهبر معظم انقلاب، افتتاح همزمان 5 موزه دفاع مقدس و مقاومت در استان های زنجان، قزوین، گلستان، گیلان و لرستان، رونمایی از 30 دستاورد در حوزه فناوری های نوین ، فضای مجازی و مرتبط با دفاع مقدس و مقاومت، رونمایی از 200 عنوان کتاب جدید در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با حضور مقامات ارشد کشور و رونمایی از محصولات جدید دفاعی اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه