English

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با وزیر دفاع آفریقای جنوبی رایزنی کرد

معاون آمادگی و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح که در رأس هیات بلندپایه نظامی برای شرکت در نمایشگاه بین‌المللی هوا فضا و دفاعی آفریقای جنوبی به این کشور سفر کرده با «آنجی موتشخا»، وزیر دفاع آفریقای جنوبی دیدار و درخصوص همکاری‌های دفاعی-نظامی دوجانبه گفت‌وگو کرد.

 معاون ستاد کل نیروهای مسلح با وزیر دفاع آفریقای جنوبی رایزنی کرد
به گزارش خبرگزاری موج

، امیر سرتیپ دره‌باغی در این دیدار ضمن اشاره به سابقه همکاری‌های دفاعی دو کشور، خواستار استفاده از همه ظرفیت‌ها برای افزایش همکاری و تعامل بین دو کشور شد.

وی با دعوت از خانم موتشخا برای سفر به ایران، ابراز امیدواری کرد در این سفر تفاهمات گذشته دو کشور اجرایی شده و زمینه‌های جدیدی برای همکاری شناسایی شود.

در این ملاقات، امیر دره‌باغی مراتب قدردانی و حمایت جمهوری‌ اسلامی از مواضع شجاعانه آفریقای جنوبی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ارجاع پرونده نسل‌کشی رژیم صهیونیستی به دیوان بین‌المللی دادگستری را ابلاغ کرد.

​خانم موتشخا، وزیر دفاع آفریقای‌ جنوبی که از مبارزان انقلابی این کشور است، ضمن تشکر از حضور هیات بلندپایه کشورمان در نمایشگاه، از سفر به ایران استقبال و ابراز امیدواری کرد این دیدار، روابط دو کشور در حوزه‌های دفاعی نظامی را تعمیق بخشد.

وزیر دفاع آفریقای جنوبی از مقاومت مردم ایران در مقابل تحریم‌ها و فشارهای ناجوانمردانه و غیرانسانی تقدیر و بر حمایت کشورهای آزادی‌خواه از یکدیگر تاکید کرد.

وی همچنین با تاکید بر حمایت کشورش در عالی‌ترین سطح از مردم مظلوم فلسطین، این حمایت را وظیفه انسانی و اخلاقی همه کشورها دانست و بر ادامه آن تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه