English

رئیس مجلس خبرگان رهبری:

علما به طور یکصدا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند

آیت‌الله موحدی کرمانی، رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: علما به طور یکصدا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و زمینه شکست آن را فراهم کنند.

علما به طور یکصدا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنند
به گزارش خبرگزاری موج

، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی صبح امروز (پنجشنبه) در اولین نشست مشترک کمیسیون‌ها و هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در دوره ششم، گفت: لازم می‌دانم در این جلسه، از امام (ره) و شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای عملیات شکست حصر آبادان یاد کنم و هفته دفاع مقدس را گرامی بدارم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: جا دارد بار دیگر غم و اندوه و همدردی خودمان را با خانواده‌های جانباختگان معدن طبس اعلام کنیم و برای جانباختگان رحمت و غفران الهی و برای مصدومان آرزوی سلامتی کنیم.

وی افزود:رژیم صهیونیستی پس از جنایات بیشمار در غزل و کشتار بیش از ۴۰ هزار نفر از مردان و زمان و کودکان، به لبنان حمله کردند و تاکنون بیش از ۶۲۰ شهید و تعدادی مجروح و آواره شدند.

آیت‌الله موحدی کرمانی تصریح کرد: هدف رژیم صهیونیستی از حمله به لبنان، ایجاد امنیت در شمال سرزمین‌های اشغالی و بازگرداندن آوارگان به این مناطق بود. حمایت و پشتیبانی آمریکا از جنایات رژیم و سکوت مجامع بین‌المللی باعث جنایات گسترده‌تر شده است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جبهه مقاومت از همیشه قوی‌تر است و حزب‌الله قدرت خود را با شلیک موشک بالستیک نشان داد، شکست رژیم صهیونیستی نزدیک است.

وی ضمن تقدیر از علمای اسلام اظهار امیدواری کرد: علما به طور یکصدا جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و زمینه شکست آن را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه