English

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه:

حزب الله برای جنگ زمینی لحظه شماری می کنند

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس گفت: در حوزه مختلف ساختار حزب الله نه تنها ضعیف نشده بلکه علیرغم تهدیدات آنها برای شروع جنگ زمینی لحظه شماری می کنند چرا که دست برتر هستند.

حزب الله برای جنگ زمینی لحظه شماری می کنند
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس  با تبریک و تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان، اظهار داشت: ایشان سی سال در مقابل دشمن شماره یک مردم لبنان، فلسطین و  مسلمانان با تدبیر و هوشمندی ایستادند.

وی با بیان اینکه ۳۰ سال فرصت کمی برای سازماندهی سازمانی که در حوزه نظامی اولین  شکست را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند نیست، افزود: ایشان بود که اسرائلیان را از لبنان اخراج کرد ، بدون تردید اسرائلیان از سالهای بسیار دور دنبال ترور وی بودند.

سردار رمضان شریف با عنوان اینکه ۳۰ سال از ایشون محافظت شد، گفت: آنها در بوران جنگ آشکار بودند که هدایت آن نیاز به حضور مداومتری داشت و  با توجه به اینکه ریشه این رژیم با ترور شکل گرفته لذا این اتفاق رقم خورد.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس تصریح کرد: این شهادت برای جهان اسلام، مردم لبنان و محور مقاومت یک موضوع مهم و حائز اهمیت است، اکنون  همه دنیا بدنبال آن است که در ادامه چه اتفاقی خواهد رخ  داد.

وی با عنوان اینکه تجربه و عملکرد نشان داده که حتما قدرتمند تر عمل خواهد شد و  راه شهیدان تداوم خواهد داشت و در ساختار امنیت حزب الله تغییری ایجاد نخواهد شد.

سردار شریف بیان کرد: در حوزه مختلف ساختار نه تنها ضعیف نشده بلکه علیرغم تهدیدات حزب الله برای شروع جنگ زمینی لحظه شماری می کنند چرا که دست برتر هستند.

وی با بیان اینکه این جلسه مصادف با جنایت وحشتناک رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد:   این جلسه دارای دو دستور کار است که ابتدا در خصوص در این ۵ روز عزای عمومی بوده که  چه اقداماتی می توان انجام داد و باید مراسماتی که در شان ایشان است انجام داد، بدنبال آن هستیم که چهارشنبه مراسم ملی برگزار کنیم که  برای حزب و الله و هم دشمنان پیام داشته باشد.

سردار شریف با اشاره به اینکه موضوع بعد سالگرد طوفان الاقصی است، خاطرنشان کرد: رفتار نامتعارف رژیم صهیونیستی نتیجه ضربه محکمی است که در طوفان الاقصی انجام شده است.

سیدمهدی مصطفوی، قائم‌مقام معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری نیز در این جلسه اظهارداشت:  ما در جنگ ترکیبی قرار گرفتیم که  بخشی از این جنگ ترکیبی، عملیات نظامی است که فرمانده مقتدری برای آن وجود دارد.

وی افزود: شکی نیست که فرمانده کل قوا، فرماندهان میدان و رزمندگان امتحان خود را پس دادند، آنها  نه از آمریکا و نه از رژیم صهیونیستی هراسی دارند هرجا لازم بود در میدان بوده و جواب  آنها را دادند.

قائم‌مقام معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: گاهی می‌شنویم برخی می‌گویند چرا ایران عملیاتی نظامی انجام نمی‌دهند؟ تصمیم اینکه عملیات نظامی انجام شود یا نشود با رهبر انقلاب است و این یک جنگ ترکیبی است و باید بدانیم که تنها بودن در وسط میدان نیست بلکه در همه عرصه‌ها باید در جبهه نبرد ورود کرد.

مصطفوی تصریح کرد:  این جلسه می تواند در دفاع از ارزش‌های اسلام و ایران بسیار اثر گذار باشد.

عبدالله سهرابی، مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان وزارت امور خارجه نیز در این جلسه اظهارداشت:  با توجه به آمادگی فضای دیپلماسی دنیا علیه اسرائیل با بکارگیری کارگروه ویژه و تیم حقوقی به سازمان‌های بین‌المللی مدعی، شکایت‌هایی ارائه شود. 

 وی افزود:  ببرنامه‌ها باید تا ۱۳ آبان، چهلم شهید سیدحسن نصرالله، استمرار و ادامه داشته باشد، به عنوان پیشنهاد، طراحی و مشورت شود تا سید مقاومت را چند ساعتی برای تشییع به ایران بیاوریم چراکه برگزاری چنین مراسم فرصت خوبی برای ارتقای وحدت میان مردم است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی استان تهران، خاطرنشان کرد: باید برنامه ویژه‌ای تدارک دید چرا که مردم در سراسر ایران دوست دارند تا عرض ادب و لطف خود را به سیدحسن نصرالله اعلام کنند و نماد آن در تجمع  خودجوش روز گذشته مردم در میدان فلسطین، صحنه عجیبی که در زیر باران خلق کردند را شاهد بودیم.

 وی با اشاره به اینکه باید برای ۵ روز عزاداری عمومی،برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرد، افزود:  استمرار داشته باشد به طوری که تا چهلم ایشان تا ۱۳ آبان در دانشگاه‌ها و مدارس استان‌ها اینگونه مراسم را شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام محمودی بیان کرد: کار پررنگ رسانه‌ای باید با برگزاری مراسم در آموزش و پرورش، باشگاه‌های ورزشی و دانشگاه‌ها برنامه‌ ویژه تدارک دید. 

وی با تاکید بر تقارن ۱۳ آبان با چهلم سید حسن نصرالله، گفت: می توان چون عراق مراسم تشییع نمادین برگزار کرد. 

حجت‌الاسلام محمودی افزود: این یک فرصتی است که به توان جهاد تبیین را تشریح کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه