English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت و گو با خبرگزاری موج:

رژیم صهیونیستی در برابر اقتدار مسلمانان عاجز است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: قدرت پوشالی اسرائیل در برابر اقتدار مسلمانان جهان و جبهه مقاومت عاجز است.

 رژیم صهیونیستی در برابر اقتدار مسلمانان عاجز است

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در خصوص حمله موشکی وعده صادق ۲ اظهار داشت: حمله غرور آفرین سپاه و نیروهای مسلح به مواضع رژیم صهیونیستی  حقیقتا انتظاری بود که ماه ها مردم انتظار و توقع چنین رخ دادی را داشته و برخی از تاخیر آن گله مند بودند.

وی افزود: قطعا مسئولین نظام اسلامی برای این تاخیر  مصالحی را دیدند و مردم نیز باید آن را مورد توجه قرار دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران بیان کرد: حمله موشکی وعده صادق ۲ بشارتی بود نه تنها برای ملت ایران بلکه تمام ملت های آزاده دنیا، ملت فلسطین و لبنان که اسرائیل غاصب جنایتکار که امروز به بدترین شکل ممکن جنایت میکند و هیچ یک از اصول بین المللی را محترم نمی شمارد و هیچ یک از مجامع جهانی مقابل رژیم صهیونیستی موضع نمی گیرد و محکوم نمی کند، نیروهای مسلح و سپاه قهرمان ما حمله ای را طراحی و اجرا می‌کنند که آنها را دچار رعب و وحشت کرده و به آنها نشان می دهد که نمی‌توانند هرکاری را انجام دهند.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: قدرت پوشالی اسرائیل در برابر اقتدار مسلمانان جهان و جبهه مقاومت عاجز است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه و نیروهای مسلح همواره در برابر آنها ایستادگی خواهند کرد و در نهایت پیروزی از آن مقاومت خواهد بود و فلسطین بر اسرائیل پیروز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه