English

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری موج:

انتقام نهایی زمان پایان جنگ در زمین های اشغالی است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: انتقام نهایی زمان پایان جنگ در زمین های اشغالی و محو شدن سران صهیونیست از روی زمین است.

انتقام نهایی زمان پایان جنگ در زمین های اشغالی است

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج در خصوص عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: حمله موشکی که توسط سپاه پاسدران صورت  گرفت گوشه ای از توانمندی ها و ظرفیت های دفاعی ملت بزرگ ایران را نشان داد.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده بودند ما در مقابله هر نوع حمله و ضربه ای که بخواهند به ایران و جبهه مقاومت بزنند جواب محکم و قاطع خواهیم داد ، زمان زدن و در رفتن تمام شده است، اینجا مقداری خویشتن داری کردیم، صبر استراتژیک بود چرا که عنوان شده بود بنا است جنگ غزه پایان بپذیرد و تمام تلاش ما نیز این است که مردم مظلوم فلسطین نجات پیدا کنند.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: این موشک باران نمونه ای از پاسخ ما بود نه همه ظرفیت ما، هنوز ما داغدار دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله هستیم و روزی ضربه آخر را به رژیم صهیونیستی خواهیم زد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانگونه که مسئولین نظامی عنوان کردند، اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کنند ایندفعه زیرساخت های بیشتر و حساستر آنها را مورد هدف قرار خواهیم داد.

وی گفت: رهبران بزدل آن رژیم نیز از موشک های ما در امان نخواهد بود و انتقام نهایی را زمانی گرفته ایم که جنگ تمام شود و دولتمردان جنایتکار آنها از صفحه روزگار محو شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه