English

رئیس جمهور ایران:

اسرائیل به پشتوانه غرب تمام توافقات را نقض کرده است

رئیس‌جمهور ایران با بیان این که رژیم صهیونیستی در نقض توافقات بین‌المللی از حمایت آمریکا و اتحادیه اروپا برخوردار است، خواستار توقف حملات رژیم علیه اماکن و افراد غیرنظامی شد.

اسرائیل به پشتوانه غرب تمام توافقات را نقض کرده است
به گزارش خبرگزاری موج

، « مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران روز جمعه گفت که رژیم صهیونیستی هر توافقی را نقض کرده است، چراکه می‌داند واشنگتن و بروکسل پشت آن هستند.

پزشکیان که در عشق‌آباد حضور دارد، به «پاول زاروبین» خبرنگار روس گفت: می‌خواهم به اسرائیل بگویم که دست بردارد، کشتن مردم بی‌گناه، بمباران خانه‌ها و مردمی را که چیزی برایشان نمانده، متوقف کند. اسرائیل تمامی توافقات را نقض کرده است، چراکه می‌داند آمریکا و اتحادیه اروپا پشتیبانش هستند.

رئیس‌جمهور ایران به منظور شرکت در همایش بین‌المللی «ارتباط متقابل زمان‌ها و تمدن‌ها-مبنای صلح و توسعه» به مناسبت سیصدمین سالگرد تولد «مختومقلی فراغی» به ترکمنستان سفر کرده است. 

رژیم صهیونیستی دامنه جنایات جنگی خود در غزه را به لبنان کشانده و حملات هوایی این رژیم به جنوب لبنان طی روزهای اخیر افزایش یافته است.

اماکن و زیرساخت‌های غیرنظامی در غزه و لبنان، از جمله ساختمان‌های مسکونی، بیمارستان‌ها، مساجد، کلیسا، مدارس و نهادهای مردمی وابسته به سازمان ملل از حملات این رژیم مستثنی نبوده‌اند.

غزه در محاصره انسانی رژیم صهیونیستی قرار دارد و مردم آن که بیشترشان در خانه‌ها خود آواره شده‌اند، با کمبود شدید مواد غذایی، آب سالم و دارو مواجه هستند که نگرانی‌ها درباره بروز فجایع انسانی، از جمله قحطی و شیوع بیماری‌های واگیردار را افزایش داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه