English

سردار حاجی‌زاده در پاسخ به پیام‌های محبت‌آمیز مسئولان و مردم:

هر خطای احتمالی دشمن پاسخی کوبنده خواهد داشت

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به پیام‌های محبت‌آمیز مسئولان کشوری و لشکری و آحاد ملت شریف ایران گفت: آماده پاسخ به هرگونه خطای دشمنان هستیم.

هر خطای احتمالی دشمن پاسخی کوبنده خواهد داشت
به گزارش خبرگزاری موج

، امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به پیام‌های محبت‌آمیز مسئولان کشوری و لشکری و آحاد ملت شریف ایران در پیامی از آنان قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

با کمال مسرت و در پاسخ به پیام‌های محبت‌آمیز مسئولان محترم کشوری و لشکری و آحاد ملت شریف ایران که حاکی از قدرشناسی آنان از رزمندگان گمنام و پرشمار نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌باشد، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم. بی‌تردید عملیات موفق ((وعده صادق ۲)) که باهدف حداقل مجازات رژیم منحوس و جنایت‌کار صهیونیستی در به‌شهادت‌رساندن میهمان عزیز کشورمان "دکتر اسماعیل هنیه" و "سید مقاومت سید حسن نصرالله" و جمع کثیری از مظلومان غزه و لبنان انجام گرفت، با تصمیم یکپارچه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصویب شورای‌عالی امنیت ملی کشور و حمایت بی‌دریغ ریاست محترم جمهوری و تأیید و هدایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) صورت گرفت.

سبزپوشان نیروی هوافضای سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با آمادگی و هوشیاری و با چشمانی باز، مراقب هستند تا در صورت هرگونه خطا از سوی دشمنان این مرزوبوم، پاسخی سخت و پشیمان‌کننده بر پیکر پوسیده و رو به اضمحلال دشمن وارد نمایند.

"نصر من الله و فتح قریب" موفق و سربلند باشید. ان‌شاءالله

سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه