English

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان اعلام کرد:

پیش بینی ۱۹۰۰ دستگاه اتوبوس برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان ازپیش بینی 1900 دستگاه اتوبوس برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

پیش بینی 1900 دستگاه اتوبوس برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی خضری در جمع خبرنگاران با اشاره به پیش بینی افزایش درخواست های سفر برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از استان اصفهان و سایر استان های کشور خاطرنشان کرد: کل ظرفیت ناوگان حمل ونقل اتوبوسی استان اصفهان بالغ بر 1900 دستگاه است که در این ایام در خدمت زائران ابا عبدالله الحسین(ع) قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه درخواست برای بازگشت به کشور از 24 تا 29 مهرماه بسیار افزایش می یابد، اضافه کرد: در این ایام از ناوگان حمل ونقل شرکت های توانمند تولیدی استان همچون فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان نیز کمک خواهیم گرفت.

خضری همچنین از آماده باش راهداران استان به ویژه در محورهای مورد تردد زائرین خبر داد و گفت: علاوه بر مجتمع های خدماتی رفاهی، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ها و راهدارخانه های استان اصفهان نیز آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی  هستند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان تاکید کرد: نظارت بر فروش بلیط و نحوه خدمت رسانی به زائرین در این ایام تشدید خواهد شد. خضری از مردم خواست مشکلات خود را از طریق سامانه و تلفن گویای 141 و سامانه پیامکی 3000141 با اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در میان بگذارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه