English

شرایط فروش لاماری ایما آذر ۱۴۰۲

شرکت آرین پارس موتور شرایط فروش لاماری ایما ویژه آذر ۱۴۰۲ و مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی را اعلام کرد.

شرایط فروش لاماری ایما آذر ۱۴۰۲
به گزارش خبرگزاری موج

، در این شرایط فروش مشتریان می توانند از ساعت ۱۱صبح روز چهارشنبه ۱ آذرماه لغایت پایان روز چهارشنبه ۹ آذرماه نسبت به خرید خودرو اقدام کنند. جریمه دیرکرد در تحویل لاماری ایما ۳۶ درصد به صورت سالانه اعلام شده است.

موعد تحویل خودروها هم ۹۰ روز کاری اعلام شده است و همچنین قیمت لاماری ایما در این شرایط فروش یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان تعیین گردیده است.

 

لاماری ایما

شرکت آرین پارس موتور شرایط فروش لاماری ایما ویژه آبان ۱۴۰۲ و مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی را اعلام کرد.در این شرایط فروش مشتریان می توانند از ساعت ۱۱صبح روز سه شنبه ۲۳ آبان ماه لغایت پایان روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه نسبت به خرید خودرو اقدام کنند. جریمه دیرکرد در تحویل لاماری ایما ۳۶ درصد به صورت سالانه اعلام شده است.موعد تحویل خودروها هم ۹۰ روز کاری اعلام شده است و همچنین قیمت لاماری ایما در این شرایط فروش یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان تعیین گردیده است.

 

لاماری ایما – آبان ۱۴۰۲

شرکت آرین پارس موتور شرایط فروش لاماری ایما ویژه آبان ۱۴۰۲ و مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی را اعلام کرد.در این شرایط فروش مشتریان می توانند از ساعت ۱۱صبح روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه لغایت پایان روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه نسبت به خرید خودرو اقدام کنند. جریمه دیرکرد در تحویل لاماری ایما ۳۶ درصد به صورت سالانه اعلام شده است. موعد تحویل خودروها هم ۹۰ روز کاری اعلام شده است و همچنین قیمت لاماری ایما در این شرایط فروش یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان تعیین گردیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه