English

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه :

استراتژی توسعه فولادمبارکه رسیدن به خودکفایی در صنایعی مانند خودروسازی است

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: استراتژی توسعه فولادمبارکه رسیدن به خودکفایی در صنایعی مانند خودروسازی است و پیش بینی وبرنامه ریزی می‌کنیم که طی یک تا دوسال آینده بتوانیم همه گریدهای مورد نیاز صنایع خودرویی و سایر صنایع را با پارامترها و استانداردهای مد نظر آنها تولید کنیم.

استراتژی توسعه فولادمبارکه رسیدن به خودکفایی در صنایعی مانند خودروسازی است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، محمدیاسر طیب‌نیا در حاشیه بازدید مدیرعامل و معاونان گروه خودروسازی سایپا از خطوط تولید و تصفیه‌خانه شرکت فولادمبارکه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صنعت فولاد یک صنعت مادر و زیربنای توسعه صنایع کشور است و در حال حاضر یکی از  بزرگ‌ترین شرکای تجاری و اصلی‌ترین مصرف‌کنندگان فولاد کشور، صنعت خودروسازی است که در قالب بدنه خودرو و قطعه‌سازی، مصارف محصولات فولادی را در برنامه دارند.

وی ادامه داد: امروزه 2 مقوله استحکام محصولات فولادی و شکل‌پذیری آن برای صنعت فولاد و توازن این دو برای خودروسازان از اهمیت زیادی برخوردار است و خودروسازان دنیا به دنبال کاهش وزن خودروها در کنار افزایش استحکام بدنه و ایمنی خودروها هستند و تولید محصولاتی با بازگشت تولید آسان‌تر و بهتر به زنجیره در دستور کار آنها است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: هم راستا با این استراتژی‌ها ما در فولادمبارکه به جهت دسترسی به خودکفایی در صنایع مختلف از جمله صنعت خودرو برنامه‌های توسعه‌ای خود را تعریف کرده‌ایم و پیش بینی وبرنامه ریزی می‌کنیم که طی یک تا دوسال آینده بتوانیم همه گریدهای مورد نیاز صنایع خودرویی و سایر صنایع را با پارامترها و  استانداردهای مد نظر آنها تولید کنیم.

طیب نیا افزود: در حال حاضر نیز بسیاری از گریدهای جدید از جمله محصولات دو فازی از جمله IF  را به سبد محصولات تولیدی اضافه کرده‌ایم و در آینده نیز محصولات چند فازی و گریدهای کامل مورد نیاز خودروسازان و دیگر صنایع را تولید خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: به همین منظور خط نورد گرم 2 برای تولید محصولات با استحکام بالا و وزن پایین‌تر را در دستور کار داریم که پیشرفت خوبی دارد، همچنین توسعه نورد سرد و احداث واحد PLTCM و واحدهای گالوانیزه که بتوانند همه نیازهای صنایع پایین دست را برطرف کنند شروع شده و در دستور کار است.

طیب نیا ابراز امیدواری کرد که هم در صنعت فولاد و هم در صنعت خودرو بتوانیم با اتفاقاتی که در حال انجام است، به خودکفایی کامل برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه