English

استاندار اردبیل:

گروه انتخاب در مسیر افزایش عزت ملی حرکت می‌کند

استاندار اردبیل با حضور در شهرک صنعتی مورچه‌خورت اصفهان از برخی کارخانه‌ها و شرکت‌های گروه انتخاب بازدید کرد و از نزدیک با روند تولید لوازم خانگی در این گروه آشنا شد.

گروه انتخاب در مسیر افزایش عزت ملی حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، سید حامد عاملی درحاشیه این بازدید از اینکه فرصتی پیش آمده تا پس از مدت‌ها، شاهد پیشرفت‌های صنعتی در اصفهان باشد، ابراز خرسندی کرد.

وی با اشاره به سابقه خود در حوزه صنعت، گروه انتخاب را به عنوان یک نام بزرگ و آشنا در این عرصه معرفی کرد و توانایی آن‌ها در ایجاد زنجیره‌های مختلف تولیدی در حوزه لوازم خانگی را ستود.

استاندار اردبیل با تأکید بر اهمیت تولید و زنجیره‌های تولیدی کامل در کشور، اظهار کرد: گروه انتخاب با ایجاد این زنجیره‌ها، نه تنها به توسعه اشتغال کمک کرده، بلکه در صرفه‌جویی ارزی و اقتصاد کشور نیز نقش مؤثری ایفا کرده است.

وی این مجموعه را الگویی برای دیگر فعالان صنعتی دانست و بر اهمیت توسعه تولید به عنوان راهکاری برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تأکید کرد.

عاملی در ادامه با اشاره به بازدید خود از هلدینگ دکا به نقش گروه انتخاب در ارتقای وضعیت حمل و نقل و مدیریت انبارها اشاره کرد و گفت: من از مجموعه‌های صنعتی زیادی بازدید کرده‌ام و به جرات می‌توانم بگویم فضای کار و رفاهیاتی که این هلدینگ برای پرسنل خود در نظر گرفته در میان مجموعه‌های صنعتی بی‌نظیر است.

وی‌ با بیان اینکه این تلاش‌ها نشان‌دهنده نیت و انگیزه بالای این گروه در خدمت‌رسانی و ارائه خدمات بهتر است، اضافه کرد: گروه انتخاب در مسیر افزایش عزت ملی حرکت می‌کند و باعث افتخار بخش تولید در کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه