English

با حضور سهامداران حقیقی و حقوقی؛

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپادیزل برگزار شد

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپادیزل برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، با حضور بیش از ۶۰ درصد از سهامداران حقیقی و حقوقی روز یکشنبه ۲۷ خردادماه در محل سالن همایش صنعتگران این شرکت برگزار شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپادیزل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایپا، در ابتدای این جلسه که به ریاست غلامرضا چنانه به نمایندگی از شرکت ستاره سفیران آینده برگزار شد، گزارشی از عملکرد هیأت مدیره در قالب پخش کلیپ به سمع و نظر حاضرین رسید و در ادامه، گزارش حسابرسی و بازرس قانونی توسط نماینده تیم حسابرسی قرائت و پاسخ‌های لازم توسط مدیرعامل و هیأت مدیره ارایه شد. 

بر اساس این گزارش، پس از قرائت گزارش هیأت مدیره در مورد فعالیت‌‌ها، صورت‌های مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ شرکت سایپادیزل، مورد تصویب سهامداران و مجمع قرار گرفت و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه رسمی این شرکت انتخاب شد.

گفتنی است، تعیین اشخاص حقوقی که جهت شرکت در انتخابات هیأت مدیره اعلام آمادگی کرده بودند، پایان بخش برنامه‌های مجمع عمومی سالیانه شرکت سایپادیزل بود که پس از رأی گیری، شرکت‌های ستاره سفیران آینده، تجارت الکترونیک خودرو تابان تاخت، واسپاری توسعه گستر برنا، توسعه سرمایه رادین و مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا به عنوان اشخاص حقوقی هیأت مدیره انتخاب شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه