English

خدمتی نوین از انتخاب سرویس

انتخاب سرویس با حضور در دومین کنگره موبایل ایران با هدف معرفی خود به عنوان یک شرکت جدید در حوزه خدمات دیجیتال قصد دارد از این خدمات نوین رونمایی و به‌طور رسمی ورودش به بازار موبایل ایران را اعلام کند.

خدمتی نوین از انتخاب سرویس
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از مرکز ارتباطات رسانه‌ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، در حاشیه این کنگره مهدی خادمی، مدیر خدمات دیجیتال انتخاب سرویس به بیان مزیت‌ها و توانمندی‌های انتخاب سرویس در حوزه خدمات موبایل پرداخت.

مدیر خدمات دیجیتال انتخاب سرویس با اشاره به مزیت‌های رقابتی این گروه درحوزه خدمات دیجیتال تصریح کرد: اعتماد به برند انتخاب و کیفیت خدمات و پشتیبانی آن، یکی از مهم‌ترین مزایای ما نسبت به رقبای‌مان است.

وی افزود: دسترسی‌پذیری، استفاده از قطعات اصلی و ارائه ضمانت خدمات تعمیرات به مدت یک ماه برای کالاهایی که از سوی انتخاب سرویس تعمیر می‌شوند، تنها بخشی از مزیت‌هایی است که انتخاب سرویس را در مقایسه با دیگر فعالان این حوزه در کشور متمایز می‌کند.

خادمی با اشاره به خدمات ویژه گارانتی تلفن‌های همراه از سوی انتخاب سرویس ادامه داد: اگر تلفن‌های همراه تحت پوشش گارانتی انتخاب سرویس باشند، گارانتی آن‌ها معمولاً به دلیل ضرب‌خوردگی یا آب‌خوردگی، باطل نمی‌شود که این خدمتی ارزشمند به مشتریان ما است.

انتخاب الکترونیک

وی افزود: همچنین، در تلاش هستیم تا خدمات بیمه رایگان را به مدت دو تا سه ماه بابت خدمات انجام شده به مشتریان‌مان ارائه دهیم.

مدیر خدمات دیجیتال انتخاب سرویس درباره پشتیبانی سراسری ۲۴ ساعته این مجموعه اظهار کرد: مرکز تماس مشتریان با پشتیبانی هفت روزه و ۲۴ساعته، امکانی را برای مشتریان فراهم کرده است که بتوانند درخواست خدمات خود را هر لحظه ثبت و پیگیری‌ کنند. به محض پذیرش درخواست از سوی انتخاب سرویس، مشتری ظرف چند ساعت پاسخ یا خدمت مورد نیازش را دریافت می‌کند.

وی درباره چشم‌انداز و اشتغال‌زایی این مجموعه تصریح کرد: در حال حاضر در این مرکز نزدیک به ۲۰ نفر مشغول به فعالیت هستند که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این تعداد به بیش از سه هزار نفر تکنسین افزایش خواهد یافت.

خادمی افزود: چشم‌انداز انتخاب سرویس در حوزه خدمات موبایل، رسیدن به جایگاه سه شرکت برتر این خدمات در ایران است.

وی به افتتاح اولین دفتر خدمات موبایل انتخاب سرویس در اصفهان اشاره کرد و گفت: با توجه به استراتژی گروه انتخاب در راستای تکمیل زنجیره هلدینگ خدمات جامع، مجموعه خدمات دیجیتال راه ‌اندازی شده است تا بخشی از آن خدمات تلفن همراه باشد.

مدیر خدمات دیجیتال انتخاب سرویس، دسترسی‌پذیری برای مشتریان و ارائه خدمات تخصصی  را از دیگر اهداف افتتاح این شعبه دانست و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعداد دفاتر خدمات موبایل انتخاب سرویس تا پایان سال ۲۰۲۷ به ۴۰۰ دفتر خواهد رسید.

خادمی درباره درخواست خدمات موبایل به‌صورت غیرحضوری بیان کرد: “مشتریان می‌توانند با تماس با شماره رایگان ۱۶۹۹، از تکنسین‌های ما بخواهند که برای دریافت موبایل و تحویل موبایل تعمیر شده به آدرس آنها اقدام کنند؛ این نیز یک اقدامی تازه نسبت به رقبای انتخاب در سرویس‌دهی این حوزه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه