English

توسط ارزیابان‌ موسسه پایش و ارزیابی انطباق ایران انجام ‌شد؛

تمدید گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ساپکو

مدیرعامل شرکت ساپکو در نشست پایانی فرایند ارزیابی سیستم‌های مدیریت یکپارچه (IMS) این شرکت که به تمدید گواهی‌نامه آن منجر شد، با تاکید بر ضرورت سامان‌دهی منابع انسانی، از نیروی انسانی فعال و ممتاز به‌عنوان موتور کشنده صنعت خودرو یاد کرد.

تمدید گواهی‌نامه سیستم مدیریت یکپارچه ساپکو
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از ایران خودرو، کیانوش پورمجیب، مدیرعامل شرکت ساپکو، با اشاره به طرح در دستور کار ساپکو در فرایند جذب و مدیریت منابع انسانی تحت عنوان طرح تحول منابع انسانی، اظهار کرد: با سامان‌دهی و مدیریت اصولی، سرمایه انسانی تبدیل به موتور کشنده صنعت خودرو می‌شود و در مقابل سازمان‌دهی ضعیف، زمینه‌ساز تخریب پایه‌های خودروسازی خواهد شد.

وی دارا بودن سرمایه انسانی توانمند را از ویژگی‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو و مجموعه ساپکو دانست و افزود: مدیریت دانش، توسعه سیستم‌های نوین و مسایل این‌چنینی در گرو مدیریت صحیح فرایند جذب و حفظ منابع انسانی است که امید می‌رود، شرکت ساپکو در این خصوص عملکردی موفق ارایه کند.

پورمجیب با اشاره به پایش مطلوب عملکرد ساپکو از سوی ذی‌نفعان، حرکت اصولی و دور از خطا در برنامه‌های این شرکت را ضروری دانست و متذکر شد: می‌توان نوید پیشرفت چشم‌گیر در آینده صنعت را داد، چنان‌چه در اجرای فرایندها و دانسته‌های خود هماهنگی داشته باشیم.

به گفته وی، مراقبت و نظارت عمیق بر انسجام فعالیت‌های شرکت، پایان‌بخش معدود مغایرت‌های فرایندهای جاری خواهد بود.

اشاره به موضوع مهم مدیریت روابط با زنجیره‌تامین و اقداماتی نظیر طرح توسعه قابلیت دیجیتال سازندگان که ساپکو در حال تکوین آن است، از سایر مباحث مطروحه از سوی پورمجیب در اختتامیه ممیزی سیستم‌های مدیریت یکپارچه ساپکو بود.

همچنین در جریان این نشست، تیم ارزیاب شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (Tuv Austria)، گزارش مبسوطی از نتایج جلسات ممیزی خود با دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف ساپکو ارایه کرد.

مجموعه‌ای منسجم و هماهنگ و الگویی برتر برای سایر شرکت‌های ایرانی در مدیریت یکپارچه از جمله عناوین متعددی بود که ارزیابان مدعو در ابتدای گزارش خود درباره شرکت ساپکو عنوان کردند.

تیم ارزیاب در این گزارش از شماری از دستاوردهای ساپکو در سال اخیر نام بردند که تحول کم‌نظیر در حوزه آموزش، موفقیت شایسته تقدیر ساپکو در استقرار PLM و SAP در ارکان مجموعه، اهتمام وافر به ایمنی که تلاش برای دریافت تاییدیه آنش‌نشانی برای کل مجموعه از نشانه‌های آن ارزیابی می‌شود، جهش تکنولوژیک در برخی حوزه‌ها نظیر بهره‌گیری از هوش مصنوعی در مدیریت لجستیک و همچنین طراحی و اجرای سامانه پیچیده ارتقای شغلی که رصد دیتاها را تسهیل بخشیده از ‌آن‌جمله ارزیابی می‌شوند.

مطلوبیت تغییر مداوم معیارهای پذیرش در حوزه آموزش، اقدام به تغییر ساختار ارزیابی ریسک در فرایند کنترل پروژه‌های غیرمحصولی، توجه مساوی به شاخص‌های کنترل هزینه‌ای نظیر شاخص‌های پیشرفت، ملاحظه مخاطرات غیرمترقبه در برنامه‌ریزی تامین و ابلاغ شفاف مسوولیت‌ها و اختیارات اعضا نیز از توصیه‌های تیم مدعو ارزیاب برای بهبود هرچه‌ بیش‌تر فرایندهای ساپکو در اختتامیه این بازدید سه روزه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه