English

دبیر شورای مشورتی فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس:

فعالان صنعتی باید نقش خود را جهت بالندگی و توسعه پایدار کشور ایفا کنند

عضو و دبیر شورای مشورتی فراکسیون اصناف و اشتغال مجلس شورای اسلامی گفت: فعالان صنعتی، روسای اتحادیه ها، انجمن‌ها و اتاق‌های اصناف، بازرگانی، تعاون و سایر تشکل‌ها باید نقش خود را جهت بالندگی و توسعه پایدار کشور ایفا

فعالان صنعتی باید نقش خود را جهت بالندگی و توسعه پایدار کشور ایفا کنند
به گزارش خبرگزاری موج

، علیرضا احمدیان در جمع فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان برتر و صاحبان صنایع که در نمایشگاه تاسیسات، تهویه مطبوع و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران مشارکت کرده بودند، افزود: پیچیدگی تخصصی و فضای خاصی بر دنیای کارآفرینان، اصناف، بازار و بازرگانان، صنعتگران و کارآفرینان صنعت و معدن حاکم است.

وی ضمن بازدید از دستاورد‌ها و تولیدات ایرانی در این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه مدیران دولتی در وزارتخانه‌های تخصصی بر اساس رویکرد‌های سیاسی نصب شده و طولانی مدت در آن سمت نیستند، لذا مجلس شورای اسلامی می‌بایست درصدد پی ریزی مدیریتی با ثبات و پایدار در نهاد راهبردی وزارتخانه‌های صمت، کار، جهاد کشاورزی و... باشد.

احمدیان که سابقا دارای سوابق کاری و اجرایی ارزنده در مدیریت و راهبری شغلی در حوزه امور اصناف می‌باشد، افزود: برای اصلاحات عمیق و مدیریت کارآمد، تصدی وزارتخانه‌های مهمی از جمله صمت باید با تایید بخش جامعه متخصصان کشور و درد آشنا با مشکلات اهالی صنعت، معدن و تجارت باشد.

احمدیان در گفتگو با محمد هاشمی مدیر عامل شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه ضمن آگاهی از دستاورد‌ها و توانمندی‌های این شرکت به عنوان یک روانشناس اقتصادی و صنعتی از توسعه کارآفرینی و اشتغال در گروه صنعتی لینکران ابراز رضایت کرد.

شرکت دانش بنیان سازه پایدار الهیه که با مجوز تولید از سازمان صنعت، معدن وتجارت در زمینه تولید عایق‌های حرارتی، برودتی و صوتی، عایق الاستومری آنتی باکتریال و آنتی میکروبیال، لرزه گیر مکانیکی و صنعتی و سیستم‌های ساپورت و نصب تاسیسات بیمارستانی فعالیت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه