English

رئیسی را ارزان نفروشید

رئیسی را ارزان نفروشید

دکتر محمود رضا امینی، خبرگزاری موج؛ عملکرد شهید جمهور، شهید خدمت و شهید مقاومت در دوران ریاست‌جمهوری شاخص‌های متفاوت و با طراز بالایی را در عرضه تشخیص شرایط  ریاست‌جمهوری به منصه ظهور و بروز رساند.

 فعالیت‌های شبانه‌روزی رئیسی از یک‌سو، اخلاص و تدین ،عبودیت و عرفان و مجاهدت شبانه ایشان نشان داد که هم جهاد اکبر و هم جهاد اصغر را با هم در آمیخت .

خداوند ایشان را رحمت کند .اما آن‌چه مسلم است رئیسی یک استثنا بود که باید فرهنگ ، گفتمان و روند عملکرد وی را درس آموز دانست و سرمشق داشت.

رئیسی یک استثنا بود حرف درستی است اما به قول همسر محترمه و فهمیده و اندیشمندش رئیسی را نباید با کسی مقایسه کرد اما انتظار این است کسی در دوره جدید ریاست‌جمهوری پا به عرصه ریاست جمهوری بگذارد که بتواند همانند او یا راه او را به‌خوبی ادامه دهد.

باور دارم به رئیسی گاهی ظلم می‌شد و ایشان سید مظلومی بود آن گاهی که برای حل مشکل مردم تلاش می‌کرد و دستور می‌داد و همکارانی از ایشان دستور را معطل می گذاشته‌اند و یا عمل نمی‌کردند.

یکی از ظلم‌هایی که پس‌از شهادت رئیسی در حق ایشان اتفاق افتاد، انتخاب فردی از هیئت دولت برای نامزدی ریاست‌جمهوری و حمایت همکاران دولتی ایشان که این فرد نه در تراز  گفتمانی نه عملکردی رئیسی بود و جدا اقدام نامتعارف و خطا بود که عوارض و خسارات آن باقی خواهد بود اما بنظر می‌رسد این اقدام نه قدر و قیمت دادن به رئیسی وگفتمانش بود بلکه ارزان‌فروشی آن شهید عزیز بوده است .

دولت صاحب داشت و دارد و آقای مخبر قانونا وشرعا مسئول هستند آیا این جمع حمایتی رد دولت بررسی شده بود؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر