English

نماینده ولی فقیه در فارس:

بسیج پایگاه مردمی نظام است

امام جمعه شیراز با بیان اینکه بسیج پایگاه مردمی نظام است و به همین طریق توانستیم انقلاب را حفظ کنیم، گفت: حماس با یک هزار و ۲۰۰ نیرو و با الهام از تفکر بسیجی تمام لشکر اسرائیل را در طوفان الاقصی شکست داد.

بسیج پایگاه مردمی نظام است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

 ، آیت الله دژکام در نشستی صمیمی به مناسبت هفته بسیج با شورای مرکزی و جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ولی امر، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت پایگاه بسیج ولی امر در زمینه‌های مختلف بیان کرد: وجود پایگاه بسیج در مجموعه نهاد ولی فقیه باعث پیوسته‌تر شدن ارتباطات اجتماعی و مردمی با شخص امام جمعه خواهد شد و پایگاه مقاومت بسیج ولی امر نهاد جایگاه ولایت و امامت جمعه را با مردم مرتبط می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه بسیج پایگاه مردمی نظام است و به همین طریق توانستیم انقلاب را حفظ کنیم افزود: حماس با ۱۲۰۰ نیرو و با الهام از تفکر بسیجی تمام لشکر اسراییل را در طوفان الاقصی شکست داد.امام راحل وقتی اسم بسیج مستضعفین را آورد چیزی تاسیس کرد که تمام دنیا در برابر آن کم می آورند و این را باید در کشور تقویت کنیم.

آیت الله دژکام با بیان اینکه امروز در کشور ماموریت های بسیج متنوع شده است یادآور شد: دشمن هر زمان حضور مردم را در میدان دید کم می آورد، در عرصه نظامی همین است و در عرصه جهاد تبیین که رهبری بر روی آن تاکید دارند نیز همین است.کار اگر مردمی شد دشمن شکست می خورد اما اگر در قالب اداری شد ما کم می آوریم و همیشه مردم بوده اند که در این عرصه حضور داشته اند.

دیدار امام جمعه شیراز با بسیجیان

فرمانده پایگاه ولی امر نهاد ولی‌فقیه در استان فارس نیز در این نشست با ارائه گزارش عملکرد ۳ ساله از فعالیت‌های این پایگاه گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در نهاد و حضور حداکثری جوانان و نوجوانان در پایگاه توانستیم در زمینه‌های فرهنگی، بصیرت افزایی، نظامی، سازندگی و... جزو پایگاه‌های برتر باشیم و سطح فعالیت‌ها را در سطح ملی گسترش دهیم به طوری که در مسائل ابتکاری حرف برای گفتن داشته باشیم.

حجت‌الاسلام محمد متولی افزود: پایگاه ولی امر در زمره پایگاه محلات است که باعث می‌شود از تمامی اقشار و آحاد مختلف مردم جذب داشته باشیم. هم‌اکنون اکثر اعضای پایگاه از دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان نخبه و فعال فرهنگی در سطح شهر و استان هستند.

لازم بذکر است پایگاه مقاومت بسیج ولی امر در آبان ۹۹ افتتاح گردید و در سطح کشور اولین پایگاهی است که در دفاتر نهاد و ائمه جمعه کشور در قالب پایگاه محلات راه اندازی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه