English

مدیر کل آموزش و پرورش‌ خبر داد؛

برگزاری جشن تکلیف ۸۳ هزار دانش آموز استان فارسی

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: جشن تکلیف، عبادت و بندگی ۴۳ هزار دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی و ۴۰ هزار دانش آموز پسر پایه هشتم متوسطه استان فارس برگزار می شود.

برگزاری جشن تکلیف ۸۳ هزار دانش آموز استان فارسی
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدخلیل عسکری در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم جشن عبادت و بندگی دانش آموزی استان فارس اظهار کرد: در راهبرد مدرسه محوری، نقش دهی به دانش آموزان باید مورد توجه باشد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس افزود: جشن تکلیف برای ۴۳ هزار دانش آموز دختر پایه سوم و ۴۰ هزار دانش آموز پسر پایه هشتم در سطح استان فارس برگزار می شود.

 عسکری تصریح کرد: از مجموع این دانش آموزان، ۱۶ هزار دانش آموز دختر پایه سوم و ۱۱ هزار دانش آموز پسر پایه هشتم در کلان شهر شیراز مکلف و در جشن عبادت مشارکت می کنند. 

وی ادامه داد: جشن تکلیف آغازگر یک حرکت منسجم برای گام برداشتن در مسیر ارزش‌های دینی و معنوی است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: آیین جشن تکلیف رویدادی مذهبی است لذا ضروری است به گونه ای برگزار شود که سالروز مکلف شدن و مشرف شدن دانش آموز به بارگاه حق تعالی همواره در ذهن او ماندگار شود.

وی بر لزوم برنامه ریزی دقیق و متمرکز برای دانش آموزان مکلف تاکید و عنوان کرد: بهره مندی از  تشکل های دانش آموزی در این برنامه، به کیفیت آن کمک خواهد کرد.

عسکری اضافه کرد: برنامه جشن تکلیف دختران به صورت هماهنگ و همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در جوار حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام در دی ماه برگزار می شود.

 وی ادامه داد: جشن عبادت ویژه پسران نیز به صورت هماهنگ و همزمان در اردیبهشت ماه، آینده برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه