English

معاون آموزش و پرورش فارس خبر داد؛

اجرای طرح «مهارت آموزی ورزشی» در مدارس فارس

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: براساس شیوه نامه وزارتی در «طرح مهارت آموزی ورزشی»، دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم در هرپایه تحصیلی یک مهارت ورزشی را فرا می گیرند.

اجرای طرح «مهارت آموزی ورزشی» در مدارس فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سیدکاظم حسینی در اولین جلسه شورای مشورتی اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل اموزش و پرورش استان با تشریح اهمیت تشکیل شورای مشورتی اظهار کرد: در راستای ایجاد فضای تبادل نظر و اندیشه ورزی و بهره مندی از نظرات و تجارب همکاران در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی با هدف پیشبرد و ارتقای طرح ها و برنامه های حوزه تربیت بدنی این شورا راه اندازی شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس افزود: مهارت آموزی ورزشی مهمترین موضوع این نشست مشورتی است و بر اساس شیوه نامه وزارتی در «طرح مهارت آموزی ورزشی»، دانش آموزان دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول و دوم در هر  پایه تحصیلی یک مهارت ورزشی را فرا می گیرند.

حسینی تصریح کرد: در انتهای این آموزش ها، ارزیابی از مهارت ارایه شده توسط معلمان، مربیان و ناظران انجام می شود.

وی اضافه کرد: دانش آموزانی که در ارزیابی موفق باشند گواهینامه دوره عمومی و تخصصی دریافت می کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس خاطر نشان کرد: جلسات شورای مشورتی پیرامون موضوعات اصلی ورزش دانش آموزی استان با استفاده از تجارب پیشکسوتان، نخبگان و صاحب نظران ورزش استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: مجمع مشورتی از طریق تشکیل گروه در فضای مجازی نظرات و پیشنهادات کاربردی خود را ارائه می دهند و اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی نیز آنان را جمع آوری، دسته بندی و  به وزارتخانه ارسال می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه