English

همزمان با سراسر کشور؛

آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی پیمانی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی با حضور بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در استان فارس برگزار شد.

آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، امیرحسین استقلال، رئیس جهاد دانشگاهی فارس امروز، ۳۱ فروردین‌ماه در حاشیه برگزاری آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تأمین اجتماعی در این استان گفت: این آزمون به صورت همزمان و کشوری در ۵ حوزه امتحانی در شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این آزمون ۳ هزار و ۵۰۳ نفر به علاوه یک میهمان در استان نام‌نویسی کرده بودند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۶۰۴ نفر به علاوه یک میهمان در آزمون امروز حاضر و ۸۹۹ نفر غایب بودند.

استقلال با تصریح اینکه از ۳ هزار و ۵۰۳ نفر، یک هزار و ۲۰۱ نفر آقا و ۲ هزار و ۳۰۲ نفر به علاوه بر یک میهمان خانم حاضر بودند، گفت: این آزمون در حوزه‌های امتحانی دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز؛ دانشکده مهندسی ساختمان شماره ۲؛ دانشکده ادبیات ساختمان‌های شماره یک و ۳ و حوزه پردیس بین‌الملل دانشگاه شیراز برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی فارس در پایان یادآور شد: آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی به همت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار شد که نتایج آن نیز از طریق همین مرکز آزمون متعاقباً اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه