English

راهپیمایی مردم فارس در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد

مردم استان فارس پس از اقامه نماز جمعه، در حمایت از اقدام غرورآفرین نیرو‌های مسلح کشور در اجرای عملیات «وعده صادق» و تنبیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی کردند.

راهپیمایی مردم فارس در حمایت از عملیات «وعده صادق» برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، راهپیمایی مردمی در سراسر استان فارس در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق امروز جمعه ۳۱ فروردین برگزار شد.

مردم متدین و انقلابی شیراز پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی باشکوه حمایت قاطع خود را از پاسخ نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به جنایات رژیم اشغالگر قدس در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی در این کشور اعلام کردند.

راهپیمایی حمایت از وعده صادق+ شیراز

نمازگزاران در شیراز، پس از اقامه نماز از شبستان امام خمینی حرم مطهر شاهچراغ (ع) تا چهار راه پیروزی راهپیمایی کرده و با سردادن شعار « مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل » حمایت خود را از سپاه جمهوری اسلامی ایران علیه جنایات رژیم اسراییل اعلام کردند.

رژیم صهیونیستی سیزدهم فروردین‌ماه، با حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق قوانین بین المللی را نقض کرد و هفت نفر از نیرو‌ها و مستشاران جمهوری اسلامی را به شهادت رساند.

سپاه پاسدارانِ انقلاب اسلامی هم در عملیات گسترده موشکی و پهپادی، بیست و ششم فروردین امسال با موفقیت، مواضعی مُعّین، از رژیم صهیونیستی را در سرزمین‌های اِشغالی، هدف قرار دادند.

راهپیمایی حمایت از وعده صادق+ شیراز

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه