English

یک مسئول در استانداری‌ فارس؛

شورای جوان سازی روستاها تشکیل می شود

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از تشکیل شورای جوان سازی در روستاها با هدف اجرای سیاست های جمعیتی خبر داد.

شورای جوان سازی روستاها تشکیل می شود
به گزارش خبرگزاری موج فارس

 ، حامد رستمی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه اجرای سیاست های افزایش جمعیت را حکیمانه و راهگشا دانست و اظهار داشت: تحکیم بنیان خانواده و فرزندآوری از پیش نیازهای توسعه پایدار است. 

او خاطرنشان کرد: اجرای سیاست های افزایش جمعیت در روستاها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دولت تمامی توان خود را در این زمینه به کار می گیرد. 

رستمی افزود: شورای جوان سازی در روستاها به صورت هدفمند به فعالیت می پردازد و استاندار مردمی فارس تاکید ویژه ای بر اجرای موثر آن دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس اظهار داشت: فرهنگسازی در راستای تشکیل خانواده و فرزندآوری به همراه تحکیم بنیان خانواده از راهکارهای عملیاتی در راستای اجرای سیاست های جمعیتی هستند.

رستمی از ظرفیت های روستایی به عنوان موتور محرک تولید یاد کرد و افزود: روستاهای استان پهناور فارس پرچمدار تولید در ایران اسلامی هستند و تحقق شعار سال با هم افزایی روستانشینان ممکن خواهد بود.

وی اظهاری امیدواری کرد اجرای پروژه های محرومیت زدایی در روستاها به مهاجرت معکوس منجر شده و با ارتقا کیفیت زندگی روستانشینان شاهد افزایش جمعیت روستایی و بالندگی کشور در عرصه تولید باشیم. 

به گفته این مقام مسئول، تشکیل شورای جوان سازی در روستاها با مدیریت دهیاری، اعضا فرمانده پایگاه های مقاومت، خانه های بهداشت و معتمدین محلی صورت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه