English

معاون وزارت آموزش و پرورش خبر داد؛

پیش بینی اجرای برنامه های اردویی و فرهنگی دانش آموزان سراسر کشور در شیراز

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، گفت: با توجه به موقعیت و شرایط خوب شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) و جاذبه های مذهبی، تاریخی، فرهنگی و طبیعی برنامه هایی فرهنگی و اردویی دانش آموزی را برای این استان در دستور کار داریم.

پیش بینی اجرای برنامه های اردویی و فرهنگی دانش آموزان سراسر کشور در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد حسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در سفر به شیراز در جمع مدیر کل و اعضای شورای معاونین اداره کل اموزش و پرورش فارس اظهار کرد: تعدادی از اردوگاه های دانش آموزی کشور، مورد توجه ویژه وزارتخانه قرار گرفته است که اردوگاه شهید دستغیب شیراز  نیز از آن جمله است.

وی افزود: با توجه به موقعیت و شرایط خوب شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت علیهم السلام و جاذبه های مذهبی، تاریخی، فرهنگی و طبیعی برنامه هایی فرهنگی و اردویی را برای این استان در دستور کار داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این دیدار اظهار کرد: فارس دارای ظرفیت های عظیمی است که می تواند استان های مختلف را پوشش دهد.

وی افزود: اردوگاه های متعددی در سطح استان داریم اما اردوگاه شهید دستغیب موقعیت ویژه ای دارد و نیازمند توجه بیشتری است.

قاسمی تصریح کرد: شیراز به عنوان سومین  حرم اهل بیت علیهم السلام، با اهدای شهدای دانش آموز خصوصاً در حوادث تروریستی شاه چراغ علیه السلام، امروزه مرکز توجهات ویژه ای است.

وی ادامه داد: راه اندازی قرارگاه هویت افزایی مقام معلم و تخصیص یک روز از هفته توسط مدیران کل ادارات مختلف استان برای رسیدگی به امور معلمان از جمله اقدامات با هدف تکریم شأن معلمان در استان فارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: در راستای شناسایی و معرفی معلمان الگو تا کنون حدود ۱۰۰ مورد از جلوه های معلمی رسانه ای و به مخاطبان معرفی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه