English

فرمانده انتظامی شیراز خبر داد؛

زمین‌گیرشدن اراذل و اوباش توسط پلیس در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: اراذل و اوباشی که با در دست داشتن یک تیغه قمه درون کوچه در حال عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای اهالی محل بود دستگیر شد.

زمین‌گیرشدن اراذل و اوباش توسط پلیس در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سرهنگ اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی شیراز در این رابطه اظهار داشت: ماموران کلانتری "۱۳ عباسیه" حین گشت‌زنی در محدوه خیابان "لطفعلی‌خان زند" مشاهده کردند شخصی با یک تیغه قمه در حال عربده‌کشی و قدرت‌نمایی بوده و پس از مشاهده مامورین به داخل یکی از منازل ساکنین همان محله می‌رود که صاحب خانه با مشاهده وی درخواست کمک از پلیس می‌نماید و بلافاصله کارکنان انتظامی با هماهنگی قضایی برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم که از اراذل و اوباش بوده به محض مشاهده پلیس به نافرمانی خود ادامه داده و به هشدارهای پلیس بی توجهی نشان می‌دهد و قصد حمله با سلاح  سرد داشته که ماموران با رعایت قانون به کار‌گیری سلاح، پای وی را مجروح و دستگیر می‌کنند.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه اراذل و اوباش مجروح راهی بیمارستان و حال مزاجی وی رضایت‌بخش می باشد، گفت:‌ پلیس برای مقابله با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت لحظه‌ای درنگ نکرده و کسانی که بخواهند عرض اندام کنند برابر قانون با جدیت با آنان برخورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه