English

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور:

درس تربیت بدنی، یک کارگاه تعلیم و تربیت است

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، گفت: درس تربیت بدنی خود یک کارگاه تعلیم و تربیت است و دانش آموز بسیاری از مهارت های زندگی را در ساعت زنگ ورزش فرا می گیرد.

درس تربیت بدنی، یک کارگاه تعلیم و تربیت است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حسین بابویی، رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور، در سفر یک روزه به استان فارس، در دیدار با مدیرکل اموزش و پرورش استان اظهار کرد: میزبانی استان فارس در رشته های مختلف ورزش دانش آموزی قابل تقدیر و تحسین است.

وی افزود: از مسابقات ورزشی دوره ابتدایی که در شیراز برگزار می شود استقبال خوبی شده و همه استان ها برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.

بابویی تصریح کرد: میزبانی خوب فارس باعث شده تا استان ها از مسابقاتی که در استان فارس برگزار می شود استقبال خوبی داشته باشند و با علاقه در این رقابت ها حضور یابند.

وی ادامه داد: تقسیم فارس به هشت قطب ورزشی در دوره ابتدایی کار ارزشمند و خلاقانه ای است که این استان پهناور انجام داده است.

وی ادامه داد: درس تربیت بدنی خود یک کارگاه تعلیم و تربیت است و دانش آموز بسیاری از مهارت های زندگی را در ساعت زنگ ورزش فرا می گیرد.

رئیس فدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور گفت: دانش آموزان امروز نسبت به سال های گذشته رغبت کمتری به حضور در مدرسه دارند لذا در دنیا برای تقویت علاقمندی دانش آموزان به حضور در مدرسه از دو درس هنر و ورزش استفاده می شود.

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: اگر دانش آموز علاقه ای به مدرسه نداشته باشد کار تربیتی بر او تاثیر گذار نخواهد بود.

بابویی اذعان کرد: هر چند چهره مدارس در نگاه متربیان مطلوب تر باشد کار تربیتی اثر گذار تر خواهد بود.

آموزش و پرورش فارس

مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: دو درسی که دانش آموزان با علاقه در آن فعال هستند درس های ورزش و هنر است.

فرشید قاسمی افزود: با توجه به استقبال دانش آموزان از این دو درس نیازمند برنامه ریزی دقیق تری هستیم.

وی تصریح کرد: امروزه در دنیا آزمون های جدیدی با عنوان علوم، فلسفه و ورزش در مدارس برگزار می‌شود و دانش آموزان را مورد ارزیابی قرار می دهند و این نشان از اهمیت ورزش دارد.

بنابراین گزارش، رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور قرار است در سفر یک‌روزه خود به شیراز در مجمع انتخاباتی رییس هیات ورزش دانش اموزی استان شرکت کرده و همچنین یک زمین چمن ورزش مدرسه ای را نیز افتتاح کند.

خاطر نشان می شود: در این سفر مهدی ابراهیم بای سلامی؛ مدیر تیم های ملی دانش آموزی و زاهد محمدی؛ کارشناس مسوول ورزش دانش اموزی فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز بابویی را همراهی می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه