English

استاندار فارس:

هم‌افزایی بین دستگاهی یکی از بهترین راه‌های ارتقای بهره وری است

استاندار فارس در کمیته بهره وری استان با اشاره به ویژگی ها و فوائد موجود در مشارکت و هم افزایی، از هم افزایی بین دستگاهی بعنوان یکی از راه های اصلی ارتقاء بهره وری نام برد.

هم‌افزایی بین دستگاهی یکی از بهترین راه‌های ارتقای بهره وری است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، در جلسه کمیته بهره‌وری استان، از ارتقاء بهره‌وری به عنوان گام اساسی در رشد و توسعه هر سازمانی نام برد و با اشاره به برگزاری رویداد و جشنواره بهره‌وری انرژی، گفت: همه زیر کمیته‌های تخصصی فعال در موضوع بهره‌وری، رویداد تخصصی افزایش بهره‌وری با استفاده از هوش مصنوعی مربوط به خود را برگزار کنند.

استاندار فارس از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست پیشنهادات افزایش بهره‌وری در سازمان مربوط به خود را ارائه دهند و در ادامه خواستار تشکیل شورای مشورتی بهره‌وری مرکب از افراد با تجربه و دارای سواد و آگاهی علمی در این زمینه شد و افزود: این شورای مشورتی اتاق فکری برای ترسیم مسیر درست رسیدن به ارتقاء بهره‌وری خواهد بود.

 وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی، افزود: برنامه عملیاتی ارتقاء بهره‌وری نیز به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارائه شود؛ محل تامین اعتبار این برنامه از دستگاه استانی و سازمان برنامه‌ریزی استان و همچنین وزارت مطبوع پیش بینی شود.

ایمانیه خاطرنشان کرد: یکی از بهترین راه‌های افزایش بهره‌وری هم افزایی بین سازمان‌هاست. به عنوان مثال برای افزایش سرانه ورزشی ساخت ورزشگاه یک راه است اما راه دیگر که هزینه کمتر و درصد تحقق بیشتر در مدت زمان اندکی را دارد استفاده حداکثری از ساختارها و تجهیزات ورزشی موجود می‌باشد پس در تحقق این مهم نیز باید به صورت مجدانه اهتمام داشت.

 وی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست قسمتی از اعتبارات استان را به حمایت از هم‌افزایی دستگاه ها بایکدیگر اختصاص دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه