English

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

۱۸ مرکز درمانی غیرمجاز در شیراز تعطیل شدند

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ۱۸ مرکز غیر مجاز ارایه دهنده خدمات زیبایی از ابتدای سال جاری تاکنون در شیراز شناسایی و تعطیل شده‌اند.

۱۸ مرکز درمانی غیرمجاز در شیراز تعطیل شدند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این باره گفت: مکان‌های ارائه دهنده خدمات پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند.

او مردم را رکن اصلی و مطالبه گر در ارائه خدمات سلامت استاندارد دانست و افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه درمان، می توانند موضوع را با شماره تلفن های ۱۹۰ و  ۱۸۱۹، به صورت شبانه‌ روزی گزارش دهند.

شریفی ادامه داد: درصد بالایی از تبلیغات سودجویانه و فریبنده نیز در مورد جراحی های زیبایی پوست و مو در فضای مجازی، گمراه کننده است و موجب می‌شود افراد متقاضی با مراجعه به این مراکز غیر مجاز، دچار عوارض جبران ناپذیری شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: تبلیغات فریبنده مراکز غیر مجاز در فضای مجازی، در شرایطی انجام می‌شود که در این مراکز برای انجام زیبایی از مواد غیرمرغوب استفاده می‌شود که مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز نیست.

او اضافه کرد: این اعمال زیبایی غیر مجاز، در مکان‌هایی مانند آرایشگاه‌ ها و حتی در منزل انجام می‌شود و شهروندان نباید جان و سلامت خود را به دست این گونه افراد سودجو و بی صلاحیت بسپارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه