English

با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

هتل پنج ستاره رز در شهر صدرای شیراز افتتاح شد

در جریان سفر وزیر میراث فرهنگی به شیراز و با حضور نماینده عالی دولت در استان فارس، هتل پنج ستاره رز، واقع در شهر جدید صدرا افتتاح شد.

هتل پنج ستاره رز در شهر صدرای شیراز افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، همزمان با سفر عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به استان، با همراهی نماینده عالی دولت در فارس، از هتل پنج ستاره رز، واقع در شهر جدید صدرا بهره برداری شد.

محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در این آیین ضمن تبریک ایام سپری شده عید سعید غدیر، یاد و خاطره بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران را گرامیداشت و گفت: با تدابیر حضرت امام خمینی رحمت الله علیه پس از طی ۲ هزار و پانصد سال نظام شاهنشاهی و پادشاهی، نظامی به نام جمهوری اسلامی، مبتنی بر جمهوریت، مشارکت و تلاش مردم در امور و تصمیم همگان در تعیین سرنوشت خود با محوریت مردم سالاری دینی در ایران عزیز استقرار یافت.

وی برگزاری متعدد انتخابات پس از پیروزی اسلامی را مورد توجه قرار داد و با اشاره به برگزاری دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵ تیرماه، از رقابت سنگین بین نامزدهای انتخاباتی سخن گفت و آن‌ را حاکی از تعیین کننده بودن نظر مردم عنوان و تصریح کرد: اگرچه برگزاری هر دوره از انتخابات حساسیت های ویژه ای دارد اما، آنچه در تمامی ادوار برگزاری انتخابات ها ثابت بوده و در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری چهاردهم نیز ثابت است، امانتداری از تک تک آرا مردم و حفظ سلامت و امنیت انتخابات است.

میراث فرهنگی فارس

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود موضوع گردشگری را مورد توجه قرار داد و افزود: کشور ما و استان فارس ظرفی های مختلف، بی نظیر و متعددی در زمینه گردشگری دارد؛ برای این موضوع نیاز به یک وزیر خوش فکر و با درایت احساس می شد که با تصدی جناب آقای ضرغامی در مقام عالی این وزارت، طی سه سال گذشته و در دولت سیزدهم دستاوردهای بی نظیر و کم‌نظیری در زمینه گردشگری در فارس بدست آمد که گزارش آن بزودی همراه با سایر دستگاه های استانی ارائه می شود.

وی با تاکید بر اینکه، دولت سیزدهم، بدون توجه به حاشیه ها مسیر توسعه و پیشرفت کشور را از طریق توجه به همه مسیرها را آغاز کرد و علی رغم همه فراز و نشیب های موجود، بخشی از آن را پیمود، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت مردم عزیز ایران اسلامی، این مسیر کمافی السابق ادامه یابد و استمرار داشته باشد.

ایمانیه از همکاران دولتی خود که در امور گردشگری فارس فعالیت می کنند تشکر کرد و با اشاره به همکاری صمیمانه و همیشگی بخش خصوصی استان، افزود: بخش خصوصی از انسان های با اصالت و ریشه داری تشکیل شده است؛ همواره سعی کردیم در کنار ایشان باشیم و صرفا نقش تسهیل گری و بازکننده گره‌ها را ایفا کنیم.

استاندار فارس تصریح کرد: معتقدیم که در قوانین و تسهیلات و سایر اختیارات دولتی باید تسهیل کننده مسیر بخش خصوصی باشیم و کاری کنیم تا این بخش با تمرکز بر توان خودش، رشد کند و توسعه یابد.

نماینده عالی دولت در فارس از ارتقا جایگاه شهر جدید صدرا سخن گفت و افزود: وجود بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند ابوعلی سینا، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوانح سوختگی امیرالمومنین(ع) و سایر اماکن موجود در این شهر، جایگاه شهر جدید صدرا را به‌نحو شایسته ای ارتقا داده است.

وی ضمن قدردانی از سرمایه گذار هتل رز، خطاب به جامعه هتل داران فارس گفت: برای تکمیل ۱۵ هتل در حال ساخت در استان، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه