English

نخستین کنگره هوش مصنوعی در طب اورژانس در شیراز برگزار شد

نخستین کنگره هوش مصنوعی در طب اورژانس به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با همکاری دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار شد.

نخستین کنگره هوش مصنوعی در طب اورژانس در شیراز برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، رئیس دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام این خبر گفت: این کنگره با حضور بیش از ۱۷۰ نفر از استادان، کارشناسان و دانشجویان علوم پزشکی و دیگر رشته های مربوط برگزار شد و مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، کاوه کاووسی استاد هوش مصنوعی و بیوانفورماتیک دانشگاه تهران و دیگر اساتید، سخنرانان این رویداد علمی بودند.

هادی علیقلی اضافه کرد: تجربیات و توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در هوش مصنوعی، متاورس و شبیه سازها در اورژانس های پیش بیمارستانی و بیمارستانی، دیجتال توئین مبتنی بر هوش مصنوعی: تغییر مراقبت اورژانس جهت دست یابی به پیامدهای بهتر، از مهم ترین محورهای این کنگره بود.

این کنگره با همکاری دانشگاه تهران، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و دانشکده علوم و فناوری های نوین پزشکی، در سالن اقبال لاهوری بیمارستان نمازی شیراز برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه