English

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس:

۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات درآمدزایی به دهیاران فارس اختصاص یافت

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از اختصاص ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح درآمدزایی به دهیاران استان خبر داد.

۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات درآمدزایی به دهیاران فارس اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حامد رستمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس در جلسه کمیته ملی تسهیلات وام دهیاری‌ها با تقدیر از تلاش روستانشینان در جبهه تولید اظهار داشت: شکوفایی استعدادهای اقتصادی روستاها به منزله افزایش تولید ناخالص ملی و کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی خواستار اجرای تعهدات دستگاه ها در حوزه رسیدگی به زیرساخت های روستاها شد و بیان داشت: در راستای توانمندسازی نهاد دهیاری ها، راهکارهای ایجاد منابع درآمد پایدار و اشتغالزایی در مناطق روستایی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، تفاهم‌نامه همکاری مشترک پست بانک ایران، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در قالب اجرای ۶۰ طرح به تصویب رسیده است.

رستمی اختصاص ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح درآمدزایی به دهیاران استان فارس را موثر ارزیابی کرد و افزود: با اجرای سیاست های محرومیت زدایی شاهد کاهش حاشیه نشینی و مهاجرت معکوس به روستاها خواهیم بود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس در بخش پایانی سخنانش حمایت از دهیاران را به منزله پشتیبانی از تولید روستایی و تحقق شعار سال در ایران اسلامی ارزیابی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه