English

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد؛

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی همزمان در ۴ منطقه شیراز

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز از پیاده‌روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی در ۴ منطقه این کلان‌شهر در روز جمعه ۵ مردادماه خبر داد.

برگزاری پیاده‌روی خانوادگی همزمان در ۴ منطقه شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، رضا جاویدی مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز از پیاده‌روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی در ۴ منطقه این کلان‌ شهر در روز جمعه ۵ مردادماه خبر داد.

به گفته وی؛ این پیاده‌روی به‌صورت همزمان، ساعت ۶ صبح دروازه‌ قرآن-تپه نورالشهدا در شهرداری منطقه ۳، بولوار امیر کبیر-باغ جنت در شهرداری منطقه ۴، مقابل شهرداری منطقه ۵ در بولوار رحمت و مسیر کوهپیمایی از کوچه ۲۸ بولوار نصر شرقی شهرداری منطقه ۷ شیراز برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز تصریح کرد: این پیاده‌روی خانوادگی در راستای ویژه اقدامات شهرداری این کلان‌شهر جهت تقویت نشاط و سلامت اجتماعی و بستری برای ترویج فرهنگ ورزش همگانی است.

جاویدی ضمن دعوت از شهروندان برای حضور در محل‌های یاد شده، اعلام کرد: این پیاده‌روی همراه با قرعه‌کشی جوایز ارزنده خواهد بود.

وی بیان کرد؛ این پیاده‌روی بزرگ با همت شهرداری مناطق ۳، ۴، ۵ و ۷ و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه