English

امام جمعه شیراز:

ایران و ایرانی پاسخی کوبنده به جسارت دشمن می‌دهد

نماینده ولی فقیه در فارس به ترور رهبر سیاسی حماس در تهران اشاره کرد و گفت: این اقدام نامردانه و ناجوانمردانه رژیم غاصب علیه میهمان ایرانی‌ها، بی پاسخ نخواهد ماند و مردم ایران حق دارند از این حس میهمان نوازی و آبروی جهانی خود دفاع کنند و پاسخ کوبنده‌ای به دشمن خواهند داد.

ایران و ایرانی پاسخی کوبنده به جسارت دشمن می‌دهد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز با تسلیت شهادت چهره‌های درخشان مقاومت اسلامی، گفت: به شهادت رساندن چهره‌های درخشان مقاومت اسلامی همچون شهید اسماعیل هنیه ، فواد شکر و سایر همراهان که روز‌های اخیر توسط رژیم غاصب صهیونیست رخ داد خلاف مقررات بین المللی است.

وی به ترور رهبر سیاسی حماس در تهران اشاره کرد و گفت: این اقدام نامردانه و ناجوانمردانه رژیم غاصب علیه میهمان ایرانی‌ها، بی پاسخ نخواهد ماند و مردم ایران حق دارند از این حس میهمان نوازی و آبروی جهانی خود دفاع کنند و پاسخ کوبنده‌ای به دشمن خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در فارس در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم داشتن برنامه برای مقابله با جنگ ترکیبی اشاره کرد و گفت: در برنامه هفتم توسعه تمام برنامه‌ها پیش بینی شده است.

امام جمعه شیراز افزود: زمانی دشمن با اسلحه وارد جنگ می‌شد و تکلیف مشخص بود، اما اکنون دشمن جنگ ترکیبی را در دستور دارد و از هر ابزاری برای شکست ایران استفاده می‌کند.

آیت الله دژکام به برنامه هفتم توسعه و نحوه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن اشاره کرد و گفت: مسلما در برنامه هفتم توسعه تقابل با جنگ ترکیبی در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، رسانه‌ای و همه عرصه‌ها دیده شده است و باید طبق برنامه عمل کرد تا بیش از ۷۰ درصد این برنامه عملیاتی شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تصریحا فرمودند که اقتصاد در اولویت است و دولت و ملت باید فضای شهر و کشور را آماده اجرای این برنامه کنند.

امام جمعه شیراز گفت: سرفصل های برنامه هفتم توسعه شامل ابعاد مختلف است اما اقتصاد در اولویت است، هر چند که برای دیگر ابعاد نیز برنامه ریزی و بودجه ریزی شده اما اگر در جایی تزاحمی ایجاد شد؛ دولت باید اقتصاد را در اولویت قرار دهد.

وی تاکید کرد: این فرموده رهبر به معنای آن نیست که مدیران فرهنگی و مردم دست از کار فرهنگی بکشند و بگویند حالا که این بخش در اولویت قرار ندارد؛ لذا این اولویت نباید اشتباه فهم شود.

دژکام گفت: در آشنایی با برنامه هفتم توسعه، امروز در کشور نباید هیچ حوزوی و دانشگاهی وجود داشته باشد که مطالعه ای در این زمینه نکرده باشند و همه مدیران باید با آن آشنایی داشته باشند.

وی در بخشی از سخنان خود به برخی کمبود‌ها در حوزه پزشکی اشاره کرد و با انتقاد از وضعیت اورژانس بیمارستان نمازی، گفت: در بخش اورژانس این بیمارستان، کمبود‌هایی دیده می‌شود که شایسته شیراز نیست و نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید تدبیری اتخاذ کنند تا این مشکلات رفع شود.

نماینده ولی فقیه در فارس همچنین به ارتقا امنیت، فرهنگ عمومی و نظام اداری اشاره کرد و گفت: در نظام اداری، کاغذ بازی‌ها طولانی می‌شود و مردم را خسته کرده که باید در ان اصلاحاتی انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه