English

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

کشف ۱۰۰ میلیارد لوازم یدکی قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی استان از کشف مقدار زیادی لوازم یدکی خارجی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان شیراز خبر داد.

کشف ۱۰۰ میلیارد لوازم یدکی قاچاق در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، روز گذشته ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از دپو کالاهای خارجی قاچاق در انباری در یکی از محله‌های شیراز مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار مقدار زیادی لوازم یدکی مربوط به خودروهای خارجی از قبیل گیربکس، موتور و ... که قاچاق بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

کشف کفش‌های ۶ میلیاردی قاچاق

فرمانده انتظامی سپیدان از توقیف سواری پژو ۴۰۵ و کشف کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ احمدفداکار بیان کرد: ماموران انتظامی سپیدان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین ایست و بازرسی به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۲۹۴ جفت کفش خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی سپیدان با بیان اینکه ارزش این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه