English

مدیرعامل شرکت آبفا فارس:

تنها با صرفه جویی ۲۰ درصدی می‌توانیم همه از داشتن آب پایدار بهره مند باشیم

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس ضمن تقاضا از مردم برای مدیریت مصرف آب گفت: تنها با ۲۰ درصد صرفه جویی در مصرف آب می‌توانیم همه از داشتن آب پایدار بهره مند باشیم و در این ایام گرم سال به همدیگر کمک کنیم.

تنها با صرفه جویی ۲۰ درصدی می‌توانیم همه از داشتن آب پایدار بهره مند باشیم
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، مسائل و موضوعات آبرسانی به شهر و روستاهای شهرستان خفر در دیدار فرماندار شهرستان خفر با مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت. 

مجتبی براکه فرماندار شهرستان خفر با حضور در دفتر و دیدار با علی شبانی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس به طرح مسائل و مشکلات آبرسانی به شهر و روستاهای شهرستان خود پرداخت و خواستار رفع آن موانع گردید.

در این دیدار علی شبانی مدیر عامل شرکت آبفا فارس ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه‌ها و وضعیت آب در سطح استان و شهرستان خفر خواستار همکاری مردم و مسولین محلی با شرکت آبفا فارس در ایام گرم سال و روزهای پرمصرف آب شدند.

وی ضمن تقاضا از مردم برای مدیریت مصرف آب گفت: تنها با ۲۰ درصد صرفه جویی در مصرف آب می‌توانیم همه از داشتن آب پایدار  بهره مند باشیم و در این ایام گرم سال به همدیگر کمک کنیم.

شبانی از دو معضل انشعابات غیر مجاز و همچنین استفاده از آب در کاربری‌های غیر مجاز را به عنوان مشکل مهم در امر خدمات رسانی عنوان نمود و خواستار کمک مسولین محلی در برخورد با این مشکلات گردید. 

مجتبی براکه، فرماندار شهرستان خفر نیز در این دیدار نسبت به پیگیری اعتبارات و همکاری با شرکت آبفا فارس قول مساعد داد‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه