English

مدیر عامل شرکت آبفا فارس:

تکمیل طرح های آبرسانی از اولویت های آبفا فارس است

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس تکمیل پروژه های آبرسانی در دست اجرا را بسیار موثر در بهبود شرایط آبرسانی شهرستان مهر عنوان کرد و گفت: تکمیل و به نتیجه رساندن طرح های آبرسانی در دست اجرا از اولویت های شرکت آبفا فارس است.

تکمیل طرح های آبرسانی از اولویت های آبفا فارس است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، علی شبانی مدیرعامل شرکت آبفا فارس که منظور بررسی وضعیت آبرسانی به شهرستان های جنوبی استان به شهرستان مهر سفر کرده بود، در جلسه ای با فرماندار شهرستان مهر ، ضمن بررسی مسائل مربوط به آبرسانی شهری و روستایی این شهرستان، گفت: در سالهای اخیر اقدامات مناسبی به منظور تقویت زیر ساخت های آبرسانی در شهرستان مهر انجام شده است.

شبانی گفت: با توجه به عدم نزول باران کافی در استان فارس در سالهای اخیر، تلاش شده است تا با اجرای پروژه های موثر و ترمیم زیر ساخت های آبرسانی در شهر ها و روستاها، به ویژه مناطق آسیب پذیر استان، دغدغه های این حوزه به حداقل برسد که در همین رابطه طی سالهای اخیر طرح های مناسبی در شهرستان مهر اجرا شده است. 

وی تکمیل پروژه های آبرسانی در دست اجرا را بسیار موثر در بهبود شرایط آبرسانی شهرستان مزبور عنوان کرد و گفت: تکمیل و به نتیجه رساندن طرح های آبرسانی در دست اجرا از اولویت های شرکت آبفا فارس است که برای نیل به این مهم محتاج همکاری مضاعف مسئولین محلی هستیم.  

مدیر عامل شرکت آبفا فارس در بخشی از سخنان خود ضمن قدردانی از همکاری های بی دریغ سید موسی موسوی نماینده مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار شهرستان مهر، از پیگیری های مستمر و موثر جهت جذب اعتبارات قابل توجه برای اجرای طرح های آبرسانی از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی و جذب مشارکت های مالی خیرین نیکوکار در اجرای طرح های تامین آب، بر اجرای طرح هایی به منظور مدیریت مصرف آب نیز تأکید کرد و در خصوص تأمین لوله به منظور اصلاح و بهسازی شبکه های توزیع آب برخی نقاط شهری و روستایی این شهرستان با همکاری دهیارها و شورای اسلامی این مناطق، قول مساعد داد.

در این نشست که بخشداران و جمعی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها نیز حضور داشتند، حمزه ی محمدی فرماندار شهرستان مهر نیز در خصوص اجرای پروژه های مصوب در این نشست و تأمین اعتبارات لازم،  قول همکاری متقابل داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه