English

مدیر عامل آبفا فارس:

مشکل آب شرب بخشی از شهر وراوی، با برنامه ریزی مرتفع گردید

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در دیدار با امام جمعه ی شهر وراوی، از گفتگوهای سازنده در خصوص روند آبرسانی به شهرها و روستاهای این بخش خبر داد و گفت: با برنامه ریزی و اقدامات کوتاه مدت، بخشی از مشکل آب شرب شهر وراوی مرتفع گردید.

مشکل آب شرب بخشی از شهر وراوی، با برنامه ریزی مرتفع گردید
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، علی شبانی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه ی شهر وراوی، از بررسی وضعیت آب شرب این بخش و اقدامات انجام شده در این خصوص خبر داد و گفت: با پیگیری و تلاش های مستمر شرکت آبفا فارس و همکاری مسئولین محلی، با برنامه ریزی کوتاه مدت در مجموعه شرکت آبفا فارس بخشی از مشکل آب شرب شهر وراوی از طریق مهندسی مجدد و تجهیز چاه تامین کننده آب شرب این شهر برطرف گردیده است. همچنین تسریع در روند نصب کنتور از خط آبرسانی محرم جهت دریافت میزان آب متناسب با قرارداد تامین آب از این خط آبرسانی به این شهر از دیگر اقدامات شرکت آبفا فارس جهت رفع مشکل آب شرب این شهر به شمار می آید. 

وی از تدوین برنامه‌های میان مدت تدوین شده جهت رفع کامل مشکل آب شرب شهر وراوی خبر داد و گفت: شرکت آبفا فارس به منظور رفع کمبود آب مردم شریف این بخش، پروژه‌هایی را از جمله بازسازی ۵ کیلومتر شبکه توزیع و اجرای طرح آبرسانی از تنگ خوزی برای این منطقه با همکاری خیر که شامل حفر و تجهیز چاه و خط انتقال است، در دست اجرا دارد که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود. 

حجت الاسلام محمدی امام جمعه ی شهر وراوی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس به پاس حضور در نقاط مختلف استان و بررسی میدانی وضعیت آبرسانی به مردم، خواستار تلاش ویژه جهت اجرای طرح های یاد شده گردید و گفت: مسئولین محلی شهر وراوی نیز آماده ی هرگونه همکاری با شرکت آبفا استان فارس در این زمینه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه