English

استاندار فارس تاکید کرد؛

ضرورت آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ و سیره شهدا

استاندار فارس از ضرورت برنامه ریزی برای آشنایی قشر جوان و نوجوان با فرهنگ و سیره شهدا و ایثارگران تاکید کرد و خواستار تدوین برنامه های مناسب با تحقق این هدف، شد.

ضرورت آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ و سیره شهدا
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و دومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ریاست محمدهادی ایمانیه استاندار فارس و با حضور سایر اعضا، با هدف تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس تشریح مراسم تجلیل از یکصد هزار نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس و گزارش اقدامات انجام شده در دستگاه ها و ادارات با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد.

 استاندار فارس در این جلسه بر ضرورت آشنایی جوانان و نوجوانان با سیره، گفتار و عملکرد شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: هرچه می‌توانید روی جوانان و نوجوانان تمرکز داشته باشید و برای این گروه از جامعه پیوست مناسب تدوین کنید تا شخصیت جوانان و نوجوانان از ریشه با فرهنگ ایثار و شهادت پیوند بخورد.

محمد هادی ایمانیه با اشاره بر اینکه مجمع خیرین ایثار و شهادت استان مجوزهای قانونی را اخذ کرده از اختصاص مبلغی به این مجمع خبر داد و در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی قبور شهدا، گفت: ساماندهی قبور مطهر شهدا، از وظایف شهرداری‌هاست که شایسته است این مهم با توجه و تمرکز به همه گلزارهای شهدا، در محلات مختلف انجام شود.

 نماینده عالی دولت در فارس بر ضرورت حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و خواستار برگزاری میزهای خدمت ویژه خانواده ۱۵ هزار شهید استان، اسرا و جانبازان فارس شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه