English

با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد؛

رونمایی از پوستر نخستین اجلاسیه شهدا و رسانه‌های مقاومت

آئین رونمایی از پوستر نخستین اجلاسیه شهدای رسانه محور مقاومت و تجلیل از اصحاب رسانه استان فارس با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

رونمایی از پوستر نخستین اجلاسیه شهدا و رسانه‌های مقاومت
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز سه‌شنبه۲۳ مردادماه در آیین رونمایی از پوستر نخستین اجلاسیه شهدای رسانه و تجلیل از خبرنگاران فارس، اظهار کرد: دشمن در حالی که برای پیشگیری از انتشار فرهنگ ایرانی اسلامی هر گونه توطئه و تلاش می‌کند، رسانه های کشور می‌توانند به این تلاش مذبوحانه پاسخ دهند.

سلیمانی با بیان اینکه در برهه‌ای از تاریخ، فرهنگ و هنر سد محکمی در مقابل مهاجمان شد، گفت: فرهنگ و هنر امروز به رسانه هم مزین شده است یعنی در عصر فرهنگ و هنر و رسانه قرار داریم.

وی افزود: رسانه در ایران مبتنی بر یک ریشه تاریخی هزاران ساله در خلق فناوری‌های پیام رسانی است، به گونه‌ای که بَرید از ابداع های ایرانیان بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: با وجود این پیشینه تاریخی و فرهنگی که همچون خورشیدی در دنیا می‌درخشد، اما رسانه های کشور هنوز تا پیشرفت و رسیدن به نقطه ترقی فاصله بسیاری دارد.

وی اضافه کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ایران باید در هوش مصنوعی در میان ۱۰ کشور برتر دنیا قرار گرفته و این دانش و فناوری در اختیار رسانه نیز قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه هوش مصنوعی باید در خدمت رسانه قرار گیرد و این کار نیاز به طرح دارد، افزود: دانشمندان زیادی در کشورمان در این عرصه داریم و بسیار غنی هستیم و به سرعت می‌توانیم بر خلاف عقب‌ماندگی‌هایی که در گذشته در زمینه علم و فناوری داشتیم، در این زمینه قوی حرکت کنیم البته امروز جبران عقب‌ماندگی در زمینه فناوری اطلاعات و هوش‌ مصنوعی بسیار بالاست.

وی با بیان اینکه استان فارس از نظر رسانه مبتنی بر ریشه عمیق هنری و تاریخی خود از قوی‌ترین‌ها است، اعلام کرد: باید با بهره گیری از همه فناوری‌ها عقب ماندگی‌های خود را جبران کنیم و ما نیز آماده‌ایم تا از اتاق‌های فکری که در این زمینه شکل می‌گیرد، حمایت کنیم.

سلیمانی اظهار کرد: ملت‌ ایران برای دنیا صلح و سعادت و آزادی را طلب می‌کند و جمهوری اسلامی پرچمدار صلح و سعادت است، در حالی که نظام سلطه تمام نیرو و توان خود را برابر این ملت بسیج کرد چرا که این ملت در هر حرکت خود فرهنگ و هنر خود را در سطح دنیا منتشر می‌کند.

وی یادآور شد: روزی سطح گسترده‌ای از دنیا از جمله در شبه قاره هند، به زبان فارسی سخن میگفتند اما انگلیس با اشغالگری، زبان انگلیسی را جایگزین آن کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به روز جهانی مسجد، گفت: مسجد تنها عبادتگاه نیست و باید همه ظرفیت‌های آن را فعال کرد تا محل رجوع مردم با کارکردهای متنوع و چندگانه باشد.

سلیمانی افزود: کارکردهای مسجد باید با حضور خود مردم فعال شود و این برنامه در سازمان بسیج مستضعفین نیز در حال پیگیری است.

وی اعلام کرد: تاکنون در ۳۰ هزار مسجد کشور این برنامه را در دستور کار قرار داده‌ایم تا شاهد متجلی شدن همه کارکردهای مسجد هم برای عبادت و هم کانون جوشانی برای علم و دانش و حل مشکلات مردم و حتی رسانه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه