English

خبرهای کوتاه پلیس فارس؛ از کشف ۸۲ کیلوگرم تریاک تا دستگیری سارقان اماکن خصوصی

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۸۲کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در عملیات مشترک مأموران پلیس فارس و خراسان رضوی خبر داد.

خبرهای کوتاه پلیس فارس؛ از کشف ۸۲ کیلوگرم تریاک تا دستگیری سارقان اماکن خصوصی
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سردار یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با اقدامات فنی مطلع شدند فردی با جاسازی تریاک در یک دستگاه اتوبوس در محورهای مواصلاتی فارس در حال تردد می‌باشد که بررسی موضوع سریعا در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس سریعا به محور مواصلاتی سروستان-شیراز اعزام و موفق شدند اتوبوس حامل تریاک را شناسایی و آن را توقیف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه اتوبوس مذکور قصد انتقال مسافر از کرمان به خوزستان داشت، تصریح کرد: در بازرسی دقیق از این خودرو میزان ۸۲ کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در درون لاستیک‌های اتوبوس جاسازی شده بود کشف شد.

سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه در این خصوص ۴ نفر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند، تصریح کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

 

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت 

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری سارق حرفه‌ای و کشف ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد. 

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری ۲۶ رحمت و پایگاه تجسس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات پلیسی موفق شدند در این خصوص یک سارق سابقه‌دار حرفه‌ای را شناسایی و وی را دستگیر کنند. 

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه متهم در بازجویی به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اقرار و سپس روانه زندان شد، از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم‌ زنندگان نظم و امنیت عمومی و افراد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

۴۰ فقره سرقت در پرونده باند سارقان

فرمانده انتظامی جهرم از دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی و دولتی و کشف ۴۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر محمدپور، در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به وقوع سرقت‌های متعدد اماکن خصوصی و دولتی و سیم و کابل مخابراتی در شهرستان و سریالی شدن این نوع سرقت‌ها، از آنجائی که شیوه و شگرد بکار رفته نشان از حضور افرادی ماهر و با تجربه داشت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورین پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس با پایش صحنه‌های سرقت و اقدامات فنی موفق شدند در این خصوص ۴ نفر سارق که اعضای یک باند بودند را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۴۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی و سیم و کابل مخابراتی اعتراف کردند، گفت:سارقان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

سرهنگ محمدپور اظهار داشت: هرگونه بزه در سطح شهرستان با پیگیری و پاسخ سریع، سخت و قانونی پلیس همراه خواهد بود؛ لذا از همه مردم ولایت‌مدار جهرم درخواست می‌کنیم هرگونه موارد مشکوک را سریعا با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 

موتورسیکلت‌های ۲۰ میلیاری قاچاق در شیراز توقیف شد

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۵ دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری ۲۸ صدرا هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین که در حال حرکت بودند مشکوک و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های تخصصی مشخص شد که موتورسیکلت‌های مورد نظر فاقد مدارک قانونی و قاچاق می‌باشد، افزود: وسایط نقلیه‌های توقیف شده به همراه راکبین جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری ۲۸ صدرا منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه و مشکوک به قاچاق مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

یاماها ۱۷ میلیاردی قاچاق در کازرون توقیف شد 

فرمانده انتظامی کازرون از کشف یک دستگاه موتورسیکلت ۴۵۰ سی‌سی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال خبر داد. 

سرهنگ بیژن بارسالاری، درباره جزییات این خبر بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی از وجود یک دستگاه موتورسیکلت یاماها ۴۵۰ سی‌سی در یک پارکینگ مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی مدارک مشخص شد موتورسیکلت فاقد مدارک مثبته گمرکی و قاچاق می‌باشد. 

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت مکشوفه را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: پس از تشکیل پرونده، راکب برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه