English

رقابت دختران روستایی و عشایر کشور در مسابقات کاراته جام پرچم

رقابت‌های تخصصی ویژه روستاییان و عشایر کشور جام پرچم در رشته کاراته به میزبانی شیراز با معرفی برترین‌ها پایان یافت.

رقابت دختران روستایی و عشایر کشور در مسابقات کاراته جام پرچم
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، در این رقابت ها که در سالن شهید ربانی شیراز برگزار شد، ۱۶۰ کاراته کار از ۲۳ استان شرکت داشتند و در پنج وزن با هم به رقابت پرداختند.

در وزن ۴۸_ کیلوگرم، نگین نورآذر از تهران،‌ یلدا یلزاد از هرمزگان و مریم غضنفری از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن ۵۳_ کیلو گرم، زهرا سادات میراحمدی از تهران نشان طلا گرفت،‌ سیده مهدیه سیدپور از مازندران به مدال نقره دست یافت و فاطمه اکبریان از خراسان رضوی هم نشان برنز دریافت کرد.

همچنین، در وزن ۵۹_ کیلوگرم، صدف مرشدی از کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد،‌ ستاره سادات صحرایی از فارس نایب قهرمان شد و ریحانه روزبهانی از تهران هم سکوی سوم را فتح کرد و در وزن ۶۶_ کیلوگرم،‌ نازنین شرقی از فارس عنوان نخست کسب کرد، عسل عظیمی از تهران در جای دوم ایستاد و الهه حاجی احمدی از کردستان هم سوم شد.

در وزن ۶۶+ کیلوگرم، به ترتیب زهرا محمدی از قزوین، رقیه پورحسین از مازندران و فاطمه پروانه از خراسان رضوی برسکوی اول تا سوم ایستادند.

آیین اختتامیه این مسابقات با حضور مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستای و عشایری وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری فارس و مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس در شیراز برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه