English

شهردار کلانشهر شیراز:

گسترش شبکه مترو راهبرد اصلی مدیریت شهری شیراز است

شهردار شیراز گفت: یکی از اقداماتی که به‌طور ویژه در حال انجام است، گسترش و تقویت شبکه مترو و احداث خطوط چهارگانه آن به‌ عنوان راهبرد اصلی مدیریت شهری است.

گسترش شبکه مترو راهبرد اصلی مدیریت شهری شیراز است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدحسن اسدی در جمع عزاداران موکب انصارالمهدی(عج) شهرک سعدی، هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر و شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای شهرک سعدی را گرامی داشت.

وی در این مراسم‌ معنوی که محمدرضا هاجری، رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری سومین حرم اهل‌بیت(ع) و جمعی از مدیران شهرداری شیراز و همچنین شهروندان و خانواده‌های شهدا حضور داشتند، به فعالیت شبانه‌روزی مدیریت شهری اشاره و بیان کرد: یکی از اقداماتی که به‌طور ویژه در حال انجام است، گسترش و تقویت شبکه مترو و احداث خطوط چهارگانه آن به‌عنوان راهبردی اصلی بوده که شهروندان ادامه خط ۲ مترو و ساخت ایستگاه‌های آن را در همین منطقه نیز شاهد هستند.

شهردار کلانشهر شیراز به دیگر اقداماتی که در منطقه ۳ که تقریبا در مجاورت شهرک سعدی قرار دارند و انجام شده، پرداخت و گفت: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی نظیر عملیات لوله‌گذاری محور دروازه قرآن، تعریض پل‌ سلمان فارسی و سیل‌بند سعدی که باعث جلوگیری از تکرار حوادث سیل مهیب است، ازجمله اقدامات برای رفاه شهروندان است.

اسدی همچنین پیگیری و احداث پایانه سعدی و تملک مسیر سعدی-خرامه جهت تعریض آن را از دیگر دغدغه‌های مدیریت شهری برای رفاه مردم دانست.

وی به گام‌های بلند شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در راستای توسعه این کلانشهر اشاره و بیان کرد: مدیریت شهری به مناسبت هفته دولت یک بسته ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی پروژه را افتتاح و عملیات اجرایی آن را آغاز می‌کند و این درحالی‌است که دهه فجر سال گذشته از بسته ۵۰ همتی رونمایی شده است.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز تصریح کرد: در هیچ‌کجای کشور این حجم از پروژه تعریف نشده و همه اینها مستند هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه