English

با حضور وزیر کشور:

سی‌ و هفتمین مرحله جهش عمرانی شهرداری شیراز کلید خورد

سی‌ و هفتمین مرحله جهش عمرانی شهرداری شیراز با افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۶ پروژه و اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰۰ میلیارد تومان با حضور وزیر کشور کلید خورد.

سی‌ و هفتمین مرحله جهش عمرانی شهرداری شیراز کلید خورد
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، سی‌وهفتمین مرحله جهش عمرانی شهرداری شیراز با افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۶ پروژه و اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰۰ میلیارد تومان با حضور وزیر کشور کلید خورد.

شهردار شیراز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ۱۴ زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی از مجموع ۶۶ پروژه سی‌هفتمین مرحله جهش عمرانی این کلان‌شهر اظهار کرد: در راستای امیدآفرینی، هم‌افزایی، تأکید استاندار فارس و شورای اسلامی شهر شیراز، تفاهم‌نامه‌ای با آموزش‌وپرورش فارس مبنی بر احداث زمین چمن مصنوعی در اماکن و محوطه‌های مربوط به آموزش‌ و پرورش که قابلیت استفاده هم برای دانش‌آموزان و هم عموم مردم دارد، منعقد شد.

محمدحسن اسدی خاطرنشان کرد: ۱۴ مکان در قالب این تفاهم‌نامه مشخص و این فضاهای ورزشی امروز افتتاح و در اختیار مردم و دانش آموزان قرار گرفت.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز عنوان کرد: همچنین با تاکید استاندار فارس، شهرداری این کلان‌شهر نسبت به انجام آسفالت ۱۰۰ مدرسه اقدام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه