English

تاکید وزیر کشور بر گسترش عدالت و ایجاد فرصت های برابر در دولت چهاردهم

وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز بر گسترش عدالت و ایجاد فرصت های برابر در دولت چهاردهم تاکید کرد.

تاکید وزیر کشور بر گسترش عدالت و ایجاد فرصت های برابر در دولت چهاردهم
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، اسکندر مومنی وزیر کشور عصر پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه در دیدار با آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: دولت چهاردهم هرآنچه در توان دارد برای همه استان ها به میدان خواهد آورد.

وزیر کشور ادامه داد: استان فارس با دارا بودن مفاخر ادبی و ظرفیت های عظیم تمدنی و فرهنگی، استان برجسته ای در کشور است.

مومنی رویکرد رئیس جمهوری و دولت چهاردهم را وفاق و همبستگی ملی عنوان و بر تلاش جهت نقش آفرینی همه سلایق، گروه ها و احزاب در اداره امور کشور تاکید کرد و گفت: دولت چهاردهم مصمم است فرصتی برابر برای همه سلایق ایجاد کند تا با تحقق عدالت، ایران اسلامی و عزیز به جایگاه شایسته خود دست یابد.

وزیر کشور در بخش دیگر سخنان خود، بر ضرورت توجه بیش از پیش به آسیب های اجتماعی تاکید و تصریح کرد: آسیب های اجتماعی یک موضوع بین بخشی است و اقدامات اقناعی و ایجابی در کاهش آن نتیجه بخش خواهد بود.

موفقیت این دولت موفقیت نظام است

آیت الله دژکام در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند موفقیت این دولت موفقیت نظام است، گفت: امروز همه باید تلاش کنند تا موفقیت خوبی برای مجموعه دولت چهاردهم در راستای اهداف نظام و خواسته های مقام معظم رهبری انشاالله رقم بخورد و دشمن شاد نشویم و در پایان کار دولت دشمنان احساس کنند که عقب رانده شده اند و عزت و عظمت ملی ما افزایش پیدا کند.

امام جمعه شیراز در بخشی دیگر از بیانات خود به ثبات مدیریت اشاره کرد و افزود: برای پیشبرد کارهای برنامه هفتم توسعه به نظر بنده می رسد که ما باید یک ثبات در مدیریت داشته باشیم تا بتوانیم اهداف را جلو ببریم و تا یک دلیل قطعی برای جابه جایی وجود نداشته باشد شاید تغییر مدیریت فقط عقب انداختن اجرای برنامه باشد.

آیت الله دژکام در پایان بیان کرد: مسائل اجتماعی کشور که به نوعی زیر مجموعه کار وزارت کشور قرار می گیرد دچار یک حساسیت ها و حتی بعضا بحران هایی است.در مجلس خبرگان به توصیه رهبری کمیته اندیشه ورز خبرگان شکل گرفته است تا مسائل اجتماعی را از حیث سیاست گذاری و بازخوردی که سیاست ها از متن جامعه دارد بررسی کند و در صورت نیاز اصلاح مسئله سیاست گذاری ها انجام گیرد، از این رو تبادل اطلاعات و ارتباط بین مجلس خبرگان رهبری و وزارت کشور می تواند مثمرثمر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه