English

استاندار فارس:

جشنواره چند رسانه ای فرصتی برای آغاز یک چرخه مثبت در حوزه گردشگری فارس است

استاندار فارس در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره چندرسانه ای گردشگری گفت: برگزاری این جشنواره فرصتی برای آغاز یک چرخه مثبت در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان است.

جشنواره چند رسانه ای فرصتی برای آغاز یک چرخه مثبت در حوزه گردشگری فارس است
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری که دوشنبه نوزدهم شهریور ماه در دفتر استاندار فارس برگزار شد گفت: برگزاری این جشنواره فرصتی برای آغاز یک چرخه مثبت در حوزه گردشگری و صنایع دستی استان است.

وی با تاکید بر اینکه آثارهای تاریخی متعدد فارس نیاز به بازسازی دارند و عدم توجه به آن منجر به از بین رفتن این بناها می‌شود، خاطرنشان کرد: هر مکانی که در محضر دید عموم قرار می‌گیرد و اقبال بیشتری به آن می‌شود باعث می‌شود تا متولیان در حفظ و نگهداری آن تلاش و همت بیشتری داشته باشند.

ایمانیه ضمن اینکه از شهرداری شیراز خواست تبلیغات و اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه در سطح شیراز انجام دهد،گفت: باید سایر شهرهای استان نیز در این حوزه وارد شوند به ویژه شهرهایی که خود مقصد گردشگری و صنایع دستی هستند از جمله شهرستان‌های آباده، مرودشت، فیروزآباد، سپیدان، پاسارگاد و امثالهم چراکه این شهرها نیز به سهم خود می‌توانند جذب مخاطب داشته باشند.

وی با گلایه از اینکه تا امروز لیست تعمیرات بناهایی که می‌بایست ارائه می‌شد واصل نشده است، خواستار اعلام هرچه زودتر این لیست شد و بر ضرورت فراهم‌سازی حداقل‌ها در این زمینه تاکید کرد و در ادامه با اشاره به جایگاه رسانه ملی گفت: صدا و سیما به صورت جدی در میدان اطلاع رسانی و تبلیغات این رویداد در همه بسترهایی که در اختیار قرار دارد، وارد شود.

 نماینده عالی دولت در فارس افزود: کمبودهای فرودگاه شیراز هم در بخش داخلی و هم در ترمینال خارجی، ایستگاه راه آهن، ترمینال‌های اتوبوسرانی و مسافربری در کمترین زمان ممکن توسط دستگاه‌های مربوطه مرتفع شود.

وی ضمن اینکه سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان را مکلف کرد تا جلسات تامین اعتبار برای برگزاری این جشنواره را مدیریت کند، تصریح کرد: این بدین معنا نیست که همه هزینه‌ها از طریق سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان تامین می‌شود بلکه نقش سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و همچنین بخش خصوصی به ویژه فعالان حوزه گردشگری و صنایع دستی باید در این حوزه لحاظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه