English

استاندار فارس:

۲۵ درصد از تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ را به تعاونی‌ها اختصاص داده‌ایم

استاندار فارس با تاکید بر اینکه یکی از موثرترین راه‌هایی که در ایجاد اشتغال و هدایت سرمایه‌های خرد به جایگاه درست و همچنین افزایش درآمد و کسب سود موثر است، تشکیل تعاونی‌هاست، افزود: ۲۵ درصد از تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ در سال گذشته را به تعاونی‌ها اختصاص داده‌ایم.

۲۵ درصد از تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ را به تعاونی‌ها اختصاص داده‌ایم
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدهادی ایمانیه استاندار فارس در نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر فارس که همزمان با گرامیداشت هفته تعاون در مجتمع رفاهی دانشگاه شیراز برگزار شد با اشاره بر اینکه دست خداوند متعال با گروه‌ها و جمع‌ها، همراه است، گفت: وقتی هدف تعاون و همکاری در راستای آسایش مردم باشد خداوند به کار آنها برکت دوچندان می‌دهد.

ایمانیه با اشاره به کسب عناوین مختلف توسط اتاق تعاون و تعاونی‌های فارس در سطح کشور از اهمیت و جایگاه حوزه تعاون در استان سخن گفت و افزود: یکی از موثرترین راه‌هایی که در ایجاد اشتغال و هدایت سرمایه‌های خرد به جایگاه درست و همچنین افزایش درآمد و کسب سود موثر است، تشکیل تعاونی‌هاست چرا که جمع و گروه دلسوزانه برای رسیدن به هدف ترسیم شده تلاش می‌کنند.

استاندار فارس تشکیل تعاونی‌ها را در راستای اجرای عدالت اجتماعی و کاهش مصرف انرژی و ایجاد اشتغال کمک کننده عنوان و خاطرنشان کرد: اتخاذ هر تصمیمی که به تعاونی‌ها اهمیت می‌دهد، جایگاه آن را ارتقا می‌بخشد، یقینا برای اقتصاد جامعه و معیشت مردم موثر است.

وی با اشاره بر اینکه ۲۵ درصد از تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ در سال گذشته را به تعاونی‌ها اختصاص داده‌ایم تصریح کرد: از مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان می‌خواهم گزارش اختصاص این تسهیلات را ارائه کند؛ اگر چیزی از سال گذشته باقی مانده، امسال، علاوه بر تکلیف سال ۱۴۰۳ مکلفند که آنها را پرداخت کنند.

استانداری فارس

تعاونی‌های مسکن محور دیگر سخنان نماینده عالی دولت در استان فارس در جمع تعاونی‌های برتر این استان بود.

ایمانیه در این زمینه گفت: تلاش کردیم در یک سال گذشته مشکل برخی تعاونی‌های مسکن را مرتفع کنیم؛ به لطف خدا برخی از مسائل مزمن شده این تعاونی‌ها حل شده است اما اگر همچنان تعاونی مسکنی مشکلی دارد که بیش از یک سال از وجود آن مشکل می‌گذرد اعلام کند تا برای رفع آن چاره جویی کنیم.

 استاندار فارس در پایان ضمن اینکه از مدیران کل سازمان‌ها و ادارات خواست تشکیل تعاونی‌های تولیدی در ادارات را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: با تشکیل تعاونی تولیدی ویژه هر سازمان اجرایی و با استفاده از سرمایه‌های خرد کارمندانِ سازمان‌ها در راستای جهش تولید، ایجاد شغل، کسب درآمد و سود ویژه پرسنل همان دستگاه اقدام و تا پایان سال این تعاونی تولیدی را با مشارکت اختیاری کارمندان ایجاد کنید.

در پایان این جلسه نماینده عالی دولت در فارس از تعاونی های برتر استان تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه