English

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خبر داد؛

ابلاغ پرداخت ۳۱۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح های درآمدزایی دهیاری های فارس

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از ابلاغ پرداخت ۳۱۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح های درآمدزایی دهیاری های فارس خبر داد.

ابلاغ پرداخت ۳۱۵ میلیارد تومان تسهیلات طرح های درآمدزایی دهیاری های فارس
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، حامد رستمی با عرض تبریک بمناسبت میلاد با سعادت نبی اکرم «ص» و هفته وحدت اظهار داشت: نقش دهیاری ها در تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد روستایی ارزنده است و دولت راهکارهای متنوعی را برای بارورسازی توانمندی های آنان برگزیده است.

وی با تشریح جزییاتی از پرداخت ۳۱۵ میلیارد تومان به دهیاری های استان گفت: این تسهیلات طی تفاهم نامه سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با پست بانک کشور منعقد گردید و براساس آن استان فارس طی ۶ ماهه سال جاری توانسته است ۳۱۵ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره ۸ درصدی ۵ ساله و بدون وثیقه و ضمانت در قالب طرح های درآمدزایی برای برخی از دهیاری های استان را به تصویب برساند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس اظهار امیدواری کرد اجرای این طرح نقش ارزنده ای در توسعه پایدار روستاها ایفا  کند و زمینه تحکیم اقتصاد روستایی و مهاجرت معکوس را فراهم آورد.

رستمی با تقدیر از حمایت های همیشگی استاندار و معاونت عمرانی فارس که به توسعه روستایی و حمایت از دهیاران نگاه ویژه ای دارد، اظهار داشت: تدابیر لازم برای حمایت از دهیاران در آینده نیز در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول در بخش پایانی سخنانش از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مدیر عامل پست بانک و مجموعه استان وشهرستان های زیرمجموعه که نهایت همکاری ومساعدت در به ثمر نشستن این اتفاق بسیار ارزشمند را داشته اند، قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه