English

شهردار کلان‌شهر شیراز خبر داد؛

برگزاری سومین همایش بین‌المللی سرمایه‌ گذاری و تأمین مالی شیراز

شهردار شیراز از برگزاری سومین همایش بین‌المللی سرمایه‌ گذاری و تأمین مالی به‌ منظور جذب، تأمین امنیت مالی و ثبات سرمایه‌گذاری و تسهیل در کار سرمایه‌گذاران خبر داد.

برگزاری سومین همایش بین‌المللی سرمایه‌ گذاری و تأمین مالی شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، محمدحسن اسدی شهردار شیراز در جلسه سازمان سرمایه‌ گذاری و مشارکت‌های مردمی که علیرضا اسکندری رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری و محمود صفایی رئیس کمیسیون برنامه‌ و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر شیراز نیز حضور داشتند، از برگزاری سومین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و تأمین مالی شیراز برای جذب سرمایه‌گذاران خبر داد.

وی بابیان این که دو همایش بین‌المللی گذشته که در شیراز برگزار شد موفق و مثمرثمر بود، گفت: تلاش خواهیم کرد تا سومین همایش هم به نحو مطلوبی برگزار شود.

شهردار شیراز جذب سرمایه‌گذار را برای هر شهر و یا کشوری مهم قلمداد کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه منابع، به‌خصوص منابع دولتی محدود است و معمولا صرف هزینه‌های جاری می‌شود، بنابراین برای اجرای هرچه بیشتر طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ نیاز به جذب سرمایه‌گذار از بخش خصوصی هستیم.

 اسدی گفت: اجرای این‌گونه همایش‌های بین‌المللی نیز کمک بزرگی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی است، همچنان‌که در دو همایش قبل نیز سرمایه‌ گذارانی جذب و توانستیم پروژه‌های خوبی در شیراز اجرا کنیم. 

این مقام ارشد مدیریت شهری اضافه کرد: پروژه‌های متعدد و کلانی در شهر شیراز در حال اجرا هستند که همگی تحول و توسعه بیش از پیش این کلان‌شهر را به همراه خواهند داشت.

وی تصریح کرد: شهرداری همچنین پروژه‌های زیرساختی بزرگی در شیراز دارد که با جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در تلاش است تا هرچه سریع‌تر از منافعی که به‌واسطه سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر نصیب شهرداری می‌شود این پروژه ها اجرا و تقدیم مردم شود. 

شهردار کلان‌شهر شیراز ضمن برشمردن ظرفیت‌های مهمی که در زمینه‌های مختلف در این کلان‌شهر وجود دارد، گفت: با اجرای این‌گونه همایش‌ها این ظرفیت‌ها به سرمایه‌ گذاران معرفی می‌شود و قطعا در جهت تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران شرایط خوبی ایجاد خواهد شد. 

اسدی جذب سرمایه و‌ تأمین امنیت مالی و ثبات سرمایه‌گذاری و تسهیل در کار سرمایه‌ گذاران را از جمله اهداف سومین همایش بین المللی سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در شیراز عنوان کرد.

وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، مسئولان کشوری و استانی، سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرکت‌های تأمین سرمایه، بانک‌ها، مؤسسات اقتصادی رؤسای کمسیون‌های اقتصادی به این همایش دعوت هستند.

گفتنی است، سومین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و تأمین مالی در شیراز اواسط مهرماه برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه