English

مدیر کل دیوان محاسبات فارس:

مدیران در جذب کامل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای همت کنند

مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس گفت: هزینه‌ کرد بهینه و اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی تاثیرگذار یکی از موارد مهم مدنظر در دستگاه های اجرایی است و مدیران موظف به جذب کامل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای در فرصت باقی مانده هستند.

مدیران در جذب کامل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای همت کنند
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، با حضور علاءالدین بروجردی نماینده دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم و نایب رئیس فراکسیون امنیت انرژی، منابع معدنی و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی در اداره کل دیوان محاسبات استان فارس، آخرین وضعیت مانده اعتبارات تملک دارایی استان مورد بررسی قرار گرفت.

جواد قناعتی مدیر کل دیوان محاسبات استان فارس گزارشی از آخرین وضعیت مانده مصرف نشده اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال  ۱۴۰۲ دستگاه‌های اجرایی استان ارایه کرد و گفت: با توجه به رسیدن به پایان شهریور و به تبع آن به پایان رسیدن سال مالی ۱۴۰۲ در این گزارش وضعیت مانده اعتبارات تملک دارایی استان که تاکنون جذب نگردیده، ارائه شد.

قناعتی بر اهمیت تحقق و جذب کامل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای استان و در همین راستا توسعه متوازن و عدالت محور تاکید کرد و گفت گزارش دقیقی از وضعیت این اعتبارات در چند نوبت به استاندار محترم ارائه شده که ایشان شخصا موضوع را از مدیران استانی مطالبه کردند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس گفت: هزینه‌ کرد بهینه و اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی تاثیرگذار یکی از موارد مهم مدنظر در دستگاه های اجرایی است و مدیران موظف به جذب کامل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای در فرصت باقی مانده هستند.

علاءالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر جذب مانده مصرف نشده اعتبارات در مهلت باقیمانده مانده تاکید نمود و گفت: دستگاه‌های اجرایی استان برای جذب حداکثری اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در فرصت باقی مانده اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه