English

آسفالت بیش از ۵۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته پنجاه ‌‌وهفتم در شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: در طول هفته پنجاه و هفت، ۵۷ هزار و ۱۰۱ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار و ۹۶۱ تُن بوده است.

آسفالت بیش از ۵۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته پنجاه ‌‌وهفتم در شیراز
به گزارش خبرگزاری موج فارس

، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: میزان آسفالت انجام‌ شده در طول هفته پنجاه و هفت، ۵۷ هزار و ۱۰۱ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷ هزار و ۹۶۱ تُن بوده است.

عملیات درزگیری در کمربندی امام خمینی(ره) و تراش و ترمیم آسفالت در بولوار تخت جمشید از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز بوده است.

لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۲، ۴، ۵، ۶، ۷ و ۹ و روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در سطوح مناطق ۱، ۳، ۷، ۱۱، میدان شهید مطهری، کوچه ۲۰ شهید مطهری شمالی و فرعی‌های آن در منطقه یک، کوچه ۱۹ تختی و فرعی‌های آن، پل امام علی(ع) جنب مسجد رسول اکرم(ص)، شهرک

سعدی و فرعی‌های آن در منطقه ۳، فرعی‌های بلوار باهنر جنوبی در منطقه ۴ و فرعی‌های بولوار جانبازان در منطقه ۱۱ انجام‌شده است.

روکش آسفالت در معابر خاکی (زیرسازی) شده در کوچه ۱۲ سجادی و کوچه‌های ۴ و ۱۸ زیمنس در منطقه ۱۰ انجام‌گرفته است.

بنابراین گزارش؛ طی پنجاه‌وهفت هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت تاکنون ۲ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۳۰۳ مترمربع از معابر مناطق شیراز به میزان ۳۳۴ هزار و ۸۸۵ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه